Тільки 10% вітчизняних туроператорів пропонують відпочинок для дітей. При цьому половина пропозицій стосується оздоровлення на морі. Про це «Коментарям» розповів заступник голови Всеукраїнської асоціації туристичних операторів (ВАТО) Віктор Зінченко. За його словами, відсутність бажання займатися організацією дитячого відпочинку пояснюється декількома причинами. «Дитячий відпочинок – це дуже кропітка робота і велика відповідальність, причому навіть більшою мірою моральна, ніж юридична. Дитячий туристичний бізнес може бути рентабельним тільки при високопрофесійної постановці цього питання. Не маючи професійного досвіду, не кажучи вже про хоч якусь систему відпочинку, просто відправити одного або двох дітей буває абсолютно нерентабельно, а деколи навіть збитково», – зазначив Зінченко. Також представник туроператорів зазначив, що більше 50% пропозицій дитячого оздоровлення стосуються пляжного відпочинку на морському узбережжі. «Однак в останні три-чотири роки входить у моду активний відпочинок для дітей: наметові містечка в лісі, горах, велосипедні походи, сплави на човнах і байдарках. Я не кажу про самодіяльні поході, які завжди організовували вчителі, керівники студій, гуртків або окремі ентузіасти. Якщо говорити про формат «туристичні послуги», то це такий новий рівень, на який ми тільки почали підніматися», – сказав Зінченко. За його словами, поки рано говорити про те, що батьки масово відправляють своїх дітей на активний відпочинок, проте тенденція є. «Поки що у нас це не стало «модною фішкою», як у країнах Європи. Однак попит і пропозицію поступово зростає. Ось, наприклад, у Словаччині, Чехії та інших європейських країнах такий вид відпочинку для дітей давно є пріоритетним. Проте нам ще потрібно налагодити інфраструктуру, перш ніж робити з цього бізнес. Умовно кажучи, як можна закликати кататися на велосипедах, якщо у нас немає велодоріжок?», – зазначив заступник голови ВАТО.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу