21 травня 2012 року у залі Президії Національної академії педагогічних наук України відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар (нарада), присвячений  Міжнародному Дню культурного різноманіття (21 травня) та Міжнародному тижню освіти в галузі мистецтва. Відповідно до резолюції Генеральної конференції ЮНЕСКО (36/С55) такий тиждень відзначатиметься в усьому світі протягом четвертого тижня травня. Традиція святкування запроваджена цього року.

На семінарі, який проводився МОНмолодьспорту спільно з Інститутом проблем виховання НАПН України, були присутні представники Міністерства культури України, завідуючі кабінетами (методисти) та викладачі кафедр дисциплін художньо-естетичного напряму обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти та інші. Під час роботи семінару обговорювалися методичні рекомендації щодо вивчення дисциплін художньо-естетичного напряму у 2012/2013 навчальному році.

Відбулася на заході і презентація нової навчальної програми «Мистецтво» для 5-9 класів, розробленої міжвідомчою групою. Автори наголосили на інноваційності програми, зокрема, на цілісності й інтегративності її змісту та структури, реалізації компетентнісного підходу у вимогах до результатів навчання учнів (компетентності прописані авторами по кожному класу), втіленні ідеї варіативності художньо-дидактичного матеріалу для сприймання та практичної  діяльності учнів. Відбулися також презентації авторами нових підручників для 1 класу, які у комплексі з авторськими концепціями стали переможцями Всеукраїнського конкурсу та отримали гриф МОНмолодьспорту.

Окрім того, на семінарі було презентовано книгу «Мистецька освіта в Україні: розвиток творчого потенціалу в XXI столітті», яка стала результатом проведеного дослідження, здійсненого науковими співробітниками Інституту проблем виховання НАПН України. Це наукове видання опубліковано трьома мовами (українська, російська, англійська), і включає  аналіз сучасного стану мистецької освіти в нашій державі та перспектив її розвитку з урахуванням документів ЮНЕСКО. У   роботі розглянуто цілісну систему мистецької освіти, її структуру, зміст, форми навчання і виховання особистості у різних типах навчальних закладів. Дослідження охоплює ключові питання дошкільної, загальної середньої, позашкільної (зокрема, спеціалізованої) та професійної мистецької освіти, а також художньо-освітньої діяльності установ культури  – бібліотек, музеїв, театрів, філармоній. Книга викликає значний інтерес ще й тому, у ній надано рекомендації з удосконалення мистецької освіти в Україні для подальшого розвитку творчого потенціалу.

За матеріалами прес-служби МОНмолодьспорту

 

 

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *