Дослідники, проаналізувавши результати попередніх генетичних досліджень природи мігрені, виявили п’ять нових ділянок ДНК, що істотно  збільшують ризик захворювання, пише Nature Genetics. У середньому, напади мігрені бувають приблизно у 14 % дорослого населення планети. Крім того, що вартість лікування цієї хвороби висока, вона також істотно знижує працездатність. За словами керівника дослідження Карі Стефансон, нині молекулярні механізми мігрені погано вивчені. Тому результати їх дослідження можуть стати відправною точкою для кращого розуміння патофізіології мігрені. Проаналізувавши результати попередніх досліджень, у яких брали участь більше 23 тисяч хворих і більше 95 тисяч здорових людей, вчені виявили 12 ділянок ДНК, варіації в яких пов’язані з виникненням мігрені, 5 із них були досі невідомі. Як з’ясувалося, два із 12 генів, можливо, підтверджують зв’язок мігрені із серцево-судинними захворюваннями; вісім беруть участь у формуванні синапсів або регулюють їхню роботу, один пов’язаний із відповіддю організму на окислювальний стрес, ще один – із формуванням кордонів тканин. Зазначимо, що минулого року група науковців із США за допомогою морозива і льодових напоїв виявила механізм самозахисту головного мозку, який у перспективі може допомогти знайти ліки проти мігрені та інших типів головного болю. За матеріалами korrespondent.net