Трагічне самогубство на станції метро “Академмістечко”, яке два тижні тому на 40 хвилин повністю паралізувало рух червоної гілки, вкотре змусило київську владу замислитися над питаннями безпеки. У КМДА планують перейняти досвід Дубая, Копенгагена і Санкт-Петербурга. У цих містах майже на кожній станції метро встановлені загородження з повністю прозорого оргскла, і пасажири навіть за бажання не можуть потрапити на рейки. – Ми зараз обчислюємо можливість установлення в Києві прозорих загороджень із оргскла, що відкривалися б одночасно з дверима поїзда. Такі загородження встановлені в більшій частині європейських країн, і я сподіваюся, що незабаром будуть і в нас, – розповів заступник голови КМДА Олександр Пузанов. Але, за словами чиновника, обмеженість київського бюджету не дає змоги встановити загородження, тому фінансування пропонують перекласти на рекламників, які замовляють послуги у метрополітену. – Зацікавити рекламодавця нескладно. Адже люди, які очікують поїзда на пероні, могли б переглядати рекламні ролики на телевізорах, розташованих на цих же загородженнях. Усім вигідно, – наголосив чиновник. За матеріалами kp.ua

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу