Чому можуть відмовити у реєстрації електронної заяви? - elektronna zayavaВідсутність серії паспорта чи свідоцтва про народження не може стати причиною відмови у реєстрації електронної заяви на вступ – про це у своєму листі повідомляє ДП «Інфоресурс».

Порядком подання та розгляду заяв у електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів, затвердженого ще 5 грудня 2012 року, чітко визначено перелік обов’зкових відомостей, які мають бути внесені до Єдиної державної електронної бази даних з питань освіти.

Зокрема, це:

  • адреса електронної пошти, до якої вступник має доступ,
  • номер, пін-код та рік отримання сертифіката ЗНО,
  • серія та номер атестата про повну загальну середню освіту,
  • стать,
  • місце проживання,
  • номери телефонів (домашній або мобільний із зазначенням телефонних кодів),
  • дата видачі медичної довідки за формою №086-0,
  • середній бал додатка до атестата про повну загальну середню освіту, визначений відповідно до Умов прийому до вищих навчальних закладів 2013 року.

Відсутність будь-яких інших даних не може завадити електронній реєстрації.

ДП «Інфоресурс» нагадує, що вступники, які подали документи в електронному вигляді та беруть участь у конкурсі, після прийняття рішення про рекомендування до зарахування зобов’язані обрати для навчання один ВНЗ і особисто підписати електронну заяву, роздруковану у приймальній комісії. А також необхідно подати оригінали документів при зарахуванні на бюджет або ж показати їх у приймальній комісії і залишити там копії, якщо зарахування відбувається на контракт.

Більше новин про вищі навчальні заклади та вступну кампанію 2013 у рубриці “Вища школа”

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *