Маркетологи Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара здобули перше місце у рекламному полігоні V Кримського Міжнародного студентського фестивалю реклами «Крим-СаФаРі», який відбувся на базі Інституту банківської справи Національного банку України в Севастополі.

Протягом трьох днів студенти були учасниками майстер-класів провідних рекламістів України та Європейського Союзу. Зокрема, голова журі «Крим-СаФаРі», креативний директор рекламної агенції Kaffeine Communications Анже Йереб (Словенія) розкрив особливості практичної організації рекламних кампаній, у тому числі в мережі Інтернет. Голова Союзу рекламістів України, професор Є. В. Ромат розповів про тенденції позиціонування сучасного сервісного підприємства в глобальному економічному просторі, наголосив на підходах до визначення ефективності маркетингових комунікацій підприємств. 

Прослухавши майстер-класи та тренінги, студенти взяли участь у брифінгах і дебатах, презентували свої роботи та ознайомилися з творчим потенціалом інших ВНЗ. Чорне море і севастопольське сонце надали їм наснаги і натхнення на підкорення нових творчих горизонтів, а нові друзі та знайомі дозволили розширити коло однодумців.

Серед представлених студентських робіт журі фестивалю у складі провідних маркетологів й рекламістів України, Росії та ЄС обрало найбільш цікаві та ґрунтовні. Так, I місце у рекламному полігоні фестивалю «Крим-СаФаРі» було присуджено збірній команді студентів Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара та Київського національного університету технології та дизайну.

У конкурсі індивідуальних робіт в номінації «Друкована реклама» почесну грамоту отримала студентка ДНУ Альона Порфільєва за серію з п’яти робіт «Дай шанс». Також серед призерів опинилася робота «Вода – це життя. Дніпропетровськ» магістра Максима Сотнікова (запропонована ООН номінація «Міжнародний рік співпраці з питань води»).

За підсумками фестивалю завідувач кафедри маркетингу, доктор економічних наук, професор Світлана Хамініч отримала подяку від Спілки рекламістів України та організаційного комітету Національного фестивалю соціальної реклами за вагомий внесок у підготовку талановитої молоді – студентів ДНУ імені Олеся Гончара – до творчих рекламних конкурсів. Адже кафедра маркетингу ДНУ готує провідних фахівців в галузі маркетингу і реклами, які демонструють значний творчий потенціал, креативність та сучасне ринкове мислення.

Прес-служба Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу