Опублікували дослідження, яке було проведене доктором Алленом Мітчеллом і його колегами з Бостона. Згідно із дослідженням доктора, застосування протинабрякових засобів у перші місяці годування дитини може негативно позначитися на стані  здоров’я у майбутньому. Таким чином, дитина може підхопити захворювання травного тракту, вух, серця та інших життєво важливих органів. Вчені проаналізували дані дітей з цими захворюваннями, які народилися в 1993-2010 роках. Діти, матері яких відразу після пологів отримали фенілефрін, в більшості випадків страждали хворобами, пов’язаними з серцем. Крім цього, значний відсоток захворювань вух і шлунка. У більш рідкісних випадках спостерігалися проблеми з кінцівками. Вчені застерігають, що не тільки протинабрякові препарати мають негативний вплив. Так у краплях і спреях для очей містяться імідазоліни, які провокують розвиток хвороб в області травного тракту, тому фахівці радять утриматися від застосування подібних  препаратів у період годування дитини. За матеріалами МЕДВЕСТИ

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу