Заключний етап громадських діалогів «Українська школа — реалії і кроки до якісної освіти» зібрав небайдужих у Національному університеті «Острозька академія». У заході взяли участь заступник міністра освіти і науки Борис Жебровський та ректор академії Ігор Пасічник, а також школярі, студенти, представники батьківських об’єднань, учителі, керівники органів управління освітою Рівненської, Волинської, Тернопільської та Хмельницької областей. Кількагодинна дискусія мала різноплановий характер: від обговорення нагальних питань, що потребують термінових дій, до визначення місця української освіти в європейському та світовому вимірах. Учасники громадського діалогу визначили, що: – українська школа попри всі фінансові та матеріальні негаразди і кадрові проблеми здатна здійснити кардинальні сучасні реформи; – проект Концепції профільної освіти логічно завершує каркас конструкції нової середньої школи. Профільна школа – мрія не одного покоління учнів. Її чекають батьки та вчителі. Вибір 50 % предметів дасть можливість розкрити здібності учнів та визначити їхню дорогу в житті. Як сказав ректор НУ «Острозька академія» Ігор Пасічник, відкриваються нові можливості співпраці школи та вищого навчального закладу. Українські університети повинні взяти активну участь у профілізації старшої школи. Острог завжди вітає діалог як можливість чути і розуміти один одного. У свою чергу, Борис Жебровський зазначив: «Що б не говорили – українська школа жива. Жива своєю тисячолітньою історією, обдарованістю своїх дітей, жертовністю та самовідданою працею вчителів. Саме освіта об’єднує та береже нашу державу. В Острозькій академії це особливо відчувається, і в це віриш». Заступник міністра також повідомив, що найближчим часом робоча група з розробки Концепції профільної освіти у ЗНЗ завершить узагальнювати пропозиції громадськості. Оновлений проект Концепції 10 серпня буде розміщено на веб-сайті МОН, а 27 серпня – винесений на розгляд Колегії Міністерства освіти і науки.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу