Школярів зустрічатимуть відремонтовані навчальні заклади – МОН - images1

Завершується підготовка закладів освіти до навчального року: тривають планові перевірки, останні ремонтні роботи.

На Вінничині інспектори відвідали 36 закладів – від дитячих садків до технікумів – у восьми районах і двох містах області. Комісія визнала високу готовність закладів до початку занять (95%). Зокрема, підготовлено наказ на виконання доручення голови Вінницької обласної державної адміністрації Івана Мовчана щодо забезпечення належних санітарно-гігієнічних умов у загальноосвітніх навчальних закладах.

У 598 загальноосвітніх навчальних закладах Чернігівської області вже проведено капітальні і поточні ремонти будівель та приміщень навчально-житлового призначення, відомчого котельного господарства, енергетичного обладнання, систем протипожежного захисту, зовнішніх інженерних мереж. Триває закупка палива та комісійне обстеження технічного стану будівель і споруд із наступним отриманням паспортів готовності. Наразі 96 шкіл області отримали найсучасніше мультимедійне обладнання та комплекти електронних засобів навчання. Проведено процедуру закупівлі електронних підручників для 121 навчального закладу по 56 екземплярів кожному.

На Кіровоградщині капітальні ремонти проведено у ЗНЗ на 71%, у ДНЗ на 64%. Проте є й низка закладів, до яких є певні і доволі серйозні питання: Покровська школа (Новоархангельський район), Звенигородська (м.Олександрія), Смолінська (Маловисківський район), Степовська ЗОШ (Кіровоградський район). А питання здебільшого стосуються санітарного стану, що не відповідає нормам, наприклад, у їдальнях, де відсутня гаряча вода або є проблеми із внутрішніми туалетами. Зрозуміло, що ці недоліки керівництву територій і названих шкіл необхідно усунути у якнайкоротший термін.

На Донеччині ж зазначають завчасну готовність закладів. Ремонтні роботи в освітніх установах цього регіону виконані на 90%.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *