У Донецькому професійному ліцеї автотранспорту відбувся методичний захід у вигляді ділової гри, присвяченої проблемі розвитку інноваційної особистості учня засобами технології критичного мислення.

Ділова гра складалася з 5-ти етапів: мотивація, актуалізація, усвідомлення змісту, закріплення, рефлексія. Викладачі, розподілившись по групах, активно співпрацювали з ведучими гри. На етапі мотивації знайомилися з казкою «Навіщо людям учитися мислити критично?», і намагалися відповісти на це запитання. На етапі актуалізації виконували завдання щодо створення «асоціативного куща», ключовим словом якого є «критичне мислення» – для розуміння понять та усвідомлення мети ділової гри. Разом із керівником методичної секції вивчали структуру уроку критичного мислення й пропонували власні приклади реалізації прийомів на уроках хімії та біології. На етапі закріплення викладачі ліцею продемонстрували практичне використання методів критичного мислення на власних уроках. Ділова гра закінчилася етапом рефлексії, після чого можна було важливість ділової гри за допомогою карток-підказок.

Викладачі високо оцінили і рівень проведення нетрадиційної форми методичного заходу, і рівень активності колег, висловивши зацікавленість у подальшому впровадженні технології критичного мислення.

За матеріалами прес-служби МОНмолодьспорту


Від Педагогічна Преса

Керівник порталу