Компанія Walt Disney, що володіє інформаційною мережею ABC і декількома кабельними каналами, відмовиться від реклами фастфуда в дитячих теле- і радіопередачах, а також на сайтах для дітей.  Компанія має намір припинити транслювати під час дитячих передач рекламу продуктів, які не відповідають мінімальним вимогам здорового харчування.  Рішення Disney послідувало після того, як мер Нью-Йорка Майкл Блумберг оголосив про намір заборонити продаж безалкогольних цукровмісних напоїв об’ємом більше 0,5 літра в ресторанах, театрах, наметах і автоматах. США страждають від епідемії ожиріння. Майже кожна третя американська дитина має надмірну вагу. У 2006 році Інститут медицини опублікув доповідь, з якої виходило, що реклама фастфуда сприяє розвитку у дітей ожиріння. У тому ж році Disney заборонив використовувати таких персонажів мультфільмів компанії, як Mickey Mouse для реклами нездорових продуктів.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу