Аутизм – патологія розвитку головного мозку, яка характеризується дефіцитом соціальної взаємодії. Такі люди не схильні до контакту з оточуючим світом, мають обмежене коло інтересів,  тенденцію до повторення однієї і тієї ж дії. Причина аутизму – у мутаційній генній перебудові, яку поки не дослідили. Донедавна дітей-аутистів зараховували до групи, яка потребує спеціального навчання. Зараз вчене співтовариство, вивчивши проблему глибше, вважає, що якщо захворювання не зачіпає інтелектуального рівня дитини, то вона цілком успішно може навчатися точних наук, таких як математика. Основна причина у тому, що в аутистів працює інша схема активації зони кори мозку, що відповідає за розпізнавання предметів та осіб. Порівнюючи 18 хворих на аутизм і 18 здорових дітей, дійшли висновку, що хворі діти були не схильні до підтримання контакту, але мали певні успіхи в математиці нарівні зі здоровими, а іноді і вище. У дітей-аутистів виявлена аномальна схема активності, яка розташовується у вентрально-темпоральному відділі кори головного мозку. Думка вчених така: необхідно розвивати здібності таких дітей. Багато з них мають великий потенціал у вивченні точних наук. Крім того, такі діти часто пам’ятають повну хронологію подій у межах кількох років. За матеріалами МедВести 

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу