Нагадаємо, що навесні МОЗ України заявило про необхідність заборонити рекламу фаст-фудів.  У рекламі, адресованій дітям, заклади швидкого харчування роблять ставки на іграшки, які юні відвідувачі можуть отримати разом із замовленням. Американські науковці у журналі PLoS One зауважують, що така практика суперечить чинним вимогам до реклами.  Дослідники із медичного інституту Гейзеля (входить до складу Дартмутського коледжу) та його колеги вирішили виявити відмінності “дорослої” і “дитячої” реклами ресторанів швидкого харчування.  Учені порівняли рекламні ролики ресторанів, що показували на телеканалах для дітей, від 2009 до 2010 року.  Аналіз показав, що здебільшого дітям демонстрували лише безкоштовні іграшки і сам ресторан, а дорослих зацікавлювали ціною і розмірами порцій. Іграшки були у 69 % “дитячих” рекламних роликів і лише в 1 % “дорослих”.  Ці рекламні ролики йшли в ефір, попри те, що їхній зміст суперечив правилам, встановленим Бюро з покращення ділової практики (Better Business Bureau).  Згідно з вимогами бюро, саме продаваний продукт, а не іграшки, що додаються як бонус, мають бути в центрі рекламного повідомлення для дітей.  Причому науковці наголосили, що коли проводилося дослідження, ресторани обіцяли зробити акцент у рекламі на здоровій їжі і приділяти менше уваги подарункам. 

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу