Чому учень не прийшов на урок – причин може бути безліч: від психоемоційної боязні школи до звичайного прогулу. І якщо в першому варіанті з віком проблема у дітей зникає, то в другому, навпаки, посилюється. Поведінку школярів дослідив швейцарський вчений, доктор Ганс-Христофор Штайнхаузен з університету Цюриха. Його колеги опитали 834 підлітків, віком від 13 до 16 років. З’ясувалося, в 13 років майже 7 % школярів бояться школи, бо зазнали там якогось стресу, тривоги чи інших негативних емоцій. Однак уже за три роки таких дітей меншає.  Серед 16-річних їх тільки 3,6 %. Причому більшість із них – дівчата. Відсутність на уроках через прогули, навпаки, з віком стає справжньою проблемою. Якщо серед 13-річних  таких дітей було 5%, то серед 16-річних уже майже вчетверо більше. Науковці  також зазначили: уроки найчастіше прогулюють ті, хто має психологічну ваду, перебуває в стані занепокоєння чи в депресії. Такі діти також більш агресивні та більш схильні до правопорушень.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу