В Україні розпочався перший масовий онлайн-курс “Бренд-менеджмент” Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Усі зареєстровані користувачі можуть розпочати навчання, користуючись інструкціями, розміщеними на сторінці курсу. Курс триватиме наступні 4 тижні. Протягом цього часу кожен понеділок на сторінці курсу публікуватимуть 2 нові відеолекції, 2 тести і тему для обговорення нового матеріалу. За словами менеджера проекту “Університет онлайн” Івана Примаченка, на сьогодні на масовому онлайн-курсі “Бренд-менеджмент” уже зареєстровано понад 7000 учасників. Участь у курсі є безкоштовною, а приєднатися до навчання онлайн можна просто зараз. Відеолекції та інші матеріали курсу доступні для користувачів у будь-який час. У рамках першого курсу проекту викладач не ставить обмеження в часі для перегляду відеолекцій і виконання тестів. Утім, треба взяти до уваги той факт, що після завершення курсу (16 жовтня 2013 року) всі його матеріали будуть недоступні, і тому слухачі мають закінчити навчання до цієї дати. Онлайн-курс “Бренд-менеджмент” має на меті розповісти всім охочим про те, як створювати і посилювати бренди. За матеріалами: Українська правда. Життя

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу