Як школярам краще сприймати нову інформацію? -Вчені повідомили, як краще сприймати нову інформацію. Люди краще сприймуть значення сказаного, якщо пропозиція буде ритмічною. На думку американського Товариства неврології, це відкриття вчених із Північно-Західного університету (штат Іллінойс), може стати в нагоді для розробки нових освітніх програм і методів навчання.

Група вчених під керівництвом професора Ніни Краус провела низку експериментів за участю 124 чиказьких школярів. Перший тест був на почуття ритму – учні середньої ланки повинні були потрапити в такт постукуванню метронома, перебираючи пальцями по спеціальній поверхні. Другий – на сприйняття на слух інформації. Підліткам приєднали до голови електроди та прокручували запис із певними повторюваними складами.
Зіставивши результати двох експериментів, дослідники дійшли висновку, що мозок учнів, які володіють почуттям ритму, легше опрацьовував інформацію.
Раніше ця ж група вчених змогла довести, що завдяки розстановці смислових наголосів, відповідних певному ритму, люди краще запам’ятовують візуальну інформацію.
Таким чином, ритмічна мова, як усна, так і письмова, здатна вплинути на процес засвоєння нового матеріалу (приміром, якщо акцентувати увагу на пріоритетні моменти в реченні). Це особливо важливо при навчанні дітей з дислексією або дисграфією, оскільки правильна подача інформації може позбавити малюків цих розладів ще на стадії їх формування. Крім того, на думку професора Ніни Краус, при лікуванні цих захворювань треба задіяти звукові та музичні елементи, що забезпечать розвиток як почуття ритму, так і слухового сприйняття.

За матеріалами сайту  svit24.net

 

 

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *