«Школа відкритого розуму» - міжнародний інтеграційний проект - lkjОсновна мета Міжнародного інтеграційного проекту для студентів, магістрантів і аспірантів «Школа відкритого розуму» – співпраця вищих навчальних закладів різних країн із метою формування молодіжної інтелектуальної еліти.

Географія учасників проекту постійно розширюється: якщо в перших зустрічах брали участь молодіжні делегації Гуманістично-Природничого Університету ім. Яна Кохановського (м. Кельці, Республіка Польща) та Кам’янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка (Україна), то з часом до них долучилися юні науковці з Лодзинського університету (Республіка Польща), Львівського національного університету ім. Івана Франка (Україна), Севастопольського міського гуманітарного університету (Автономна Республіка Крим), Техніко-Гуманістичної Академії (м. Бельсько-Бяла, Республіка Польща), Кременецького гуманітарно-педагогічного інституту ім.Тараса Шевченка (Україна), представники окремих вищих навчальних закладів Чеської Республіки, Словацької Республіки, Російської Федерації.

Цього року зустріч учасників міжнародного інтеграційного проекту проходила на базі Техніко-Гуманістичної Академії в Бельсько-Бяла (Республіка Польща) – за темою «Загальноєвропейська інтеграція в соціально-культурному аспекті: причини і цілі», делегація Кременецького гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка під керівництвом кандидата філологічних наук, доцента О.В.Пасічника представила своїм іноземним колегам чотири тематичні доповіді. Двоє доповідачів інституту висвітлили питання лінгвістики: Ольга Микуляк розкрила «Граматичні засоби вираження евазії в сучасній німецькій мові», а Іван Прокіпчук – «Неологічні процеси ХХІ ст. в англійській мові: сфера економіки». Їхні однокурсники зупинилися на літературознавчій проблематиці: «Тема самотності і кохання в романі Януша Леона Вишневського». «Самотність у Мережі» лягла в основу виступу Ольги Макаренко, а проблема вини минулого в романі Б.Шлінка «Der Vorleser» («Чтець») становила зміст доповіді Вікторії Кухарук .

Засідання школи проходили в творчо визначених форматах (доповіді, повідомлення, бесіди, дискусії) і в різноманітних місцях (аудиторії академії, Будинок міського уряду, музейні зали, міський парк). Учасники зустрічі здійснили екскурсії в міста Живєц і Чешин, відвідали Вавельський замок у Кракові, де зберігається прах Юліуша Словацького, Адама Міцкевича, Фридеріка Шопена.

Чергова зустріч учасників молодіжного інтеграційного проекту відбудеться у вересні 2014 року в Україні на базі Кременецького гуманітарно-педагогічного інституту ім.Тараса Шевченка.

За інформацією Департаменту освіти і науки Тернопільської ОДА

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *