Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15  понад 10 років реалізує програму науково-педагогічного експерименту Міністерства освіти і науки України «Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку, шляхом запровадження їхнього інклюзивного навчання», що забезпечує реалізацію права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їхню соціалізацію та інтеграцію  в суспільство.  За цей період у школі навчалися діти з різними освітніми потребами. Сьогодні інклюзивним навчанням охоплено 13 учнів. Серед них діти з  розумовою відсталістю, з порушеннями слуху, опорно-рухової системи, затримкою психічного розвитку, з розладами спектра аутизму. На виконання соціальних ініціатив Президента України «Діти – майбутнє України»  в  жовтні 2013 року у Білоцерківській загальноосвітній школі № 15 відкрито сенсорну кімнату для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Сенсорна кімната – це організоване особливим чином навколишнє середовище, що складається з різних стимуляторів, які впливають на органи зору, слуху, тактильні та вестибулярні рецептори та забезпечують такі умови, де дитина, перебуваючи в безпечній, комфортній атмосфері, за допомогою фахівця вивчатиме навколишнє середовище, а позитивний емоційний фон знизить занепокоєння та агресивність, зніме нервове збудження і тривожність, активізує мозкову діяльність. Така кімната є потужним інструментом для розширення світогляду, пізнавального розвитку, проведення корекційної роботи та психологічних консультацій. У відкритті-презентації взяли участь заступник Білоцерківського міського голови Микола Антонюк та начальник Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради Юрій Петрик. Навчання для дітей і працівників школи на основі сенсорної стимуляції  провела науковий співробітник лабораторії інклюзивного навчання Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України Інна Луценко. Зазначимо, що загальноосвітня школа  № 15 продовжує напрацьовувати досвід з інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу