Британські та американські нейрофізіологи провели ряд досліджень і дійшли висновку, що людині найкраще дається вивчення мов у дитячому віці. У періоді з двох до чотирьох років мозок активніше пристосовується до вивчення кількох мов, окрім того, маленькі діти здатні вбирати нові слова вкрай швидко, зокрема якщо вони живуть у мультимовному середовищі. Наукові співробітники Королівського коледжу в Лондоні провели сканування мозку 108 дітям. Вік респондентів становив від одного до шести років. З’ясувалося, що «мієлінова асиметрія», характерна для дітей 2-4 років, формує здібності до мов. Саме в дитячому віці відбувається активне зростання мієлінових оболонок, сильно виражених в ділянці лівої півкулі головного мозку. Ця структура відповідає за мову. Особливості фізіології та механізмів функціонування нервової системи дитини дозволяють їй швидко засвоювати нові слова, вивчати граматику, не заглиблюючись у правила мови. Особливо добре маленьким дітям вдається вивчати дві та більше мов одночасно. Вчені вважають, що відкриття мієлінової асиметрії та вивчення функціонування головного мозку дітей дали змогу суспільству розібратися в причинах швидкого засвоєння лінгвістичної інформації. Результати дослідження можуть у майбутньому стати в нагоді для розробки засобів проти дислексії, аутизму, відставання у психічному та мовленнєвому розвитку. За матеріалами МедВести

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу