Роль мови в якості освіти визначали вчителі іноземних мов - sjkl17 жовтня в Київському національному лінгвістичному університеті під головуванням заступника міністра освіти і науки Бориса Жебровського відбувся Всеукраїнський форум учителів іноземних мов «Якість освіти: унікальна роль мови».

У заході взяли участь ректор Київського національного лінгвістичного університету Роман Васько; директор Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Олександр Удод; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України Валерій Редько; доктор педагогічних наук, професор Софія Ніколаєва; директор Британської Ради в Україні Мартін Даул; заступник директора Гете-Інституту в Україні Петра Кьоппер-Маєр, аташе Посольства Французької Республіки в Україні Вірджінія Вільшанж; добровольці Корпусу Миру США в Україні.

Роль мови в якості освіти визначали вчителі іноземних мов - sju«Сьогодні Україна впевнено крокує в європейську сім’ю народів, тож не знати іноземної мови принаймні незручно. Учні ніколи не матимуть успіху на ринку праці, якщо вони не володіють однією-двома іноземними мовами», – наголосив Борис Жебровський.

Він зазначив, що роль іноземної мови в забезпеченні якісної освіти дуже велика. «Її нічим не можна замінити. Вона проголошена в багатьох міжнародних документах, зафіксована в наших стандартах. Останній Форум міністрів країн Європи, який проходив у квітні в Хельсінкі, розглядав питання якості освіти. Серед критеріїв, які безумовно впливають на якість освіти, – це зазвичай білінгвістика, вивчення іноземних мов», – повідомив заступник міністра.

Також у рамках форуму відбувся круглий стіл «Особливості навчально-методичного забезпечення з іноземних мов учнів загальноосвітніх навчальних закладів», у якому взяли участь автори підручників з іноземних мов, представники Інституту педагогіки НАПН України та інші.

Учителі порушували питання, пов’язані з використанням ІКТ не лише на уроках, але й у процесі підготовки та перепідготовки вчителя; з організацією навчання через дистанційну форму навчання; з проведенням вебінарів для вчителів; зі створенням не лише підручників, а й навчально-методичних комплектів.

Загалом учителі позитивно сприйняли та оцінили інноваційні кроки у реформуванні іншомовної освіти та роботу Міністерства освіти і науки України в цьому напрямі.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *