0 516
Книжковий магазин продавав сотні екземплярів однієї книги 11 Червня, 2012 Педагогічна Преса

Незалежний книготоргівець наважився долучитися до «монобукізму» в якості альтернативної маркетингової стратегії.
Як повідомляє газета The Guardian, на минулих вихідних власники незалежного книгарні Hebden Bridge в Йоркширі на пару днів радикально оновили асортимент, заповнивши торгову площу кількома сотнями екземплярів однієї книги – нового роману музичного журналіста і письменника Бена Майерса Pig Iron. Новинка вийшла друком в останній день весни, і вже через кілька днів видавництво Bluemoose Books розпочало її рекламну кампанію як раз з долучення до «монобукізму».

Цей термін ввів в обіг рік тому ще один експериментатор, вже в США – автор Ендрю Кесслер, який протягом місяця торгував трьома тисячами екземплярів своїх мемуарів в одній точці. Сама ідея, втім, належить американцеві Уолтеру Свону, протягом чотирьох років ще в 1990-х володів книжковим магазином в місті Бісбі. В асортименті також можна було виявити екземпляри лише однієї книги – самостійно виданої автором.

Власники Hebden Bridge з великим ентузіазмом надали всі полиці і вітрину для рекламної акції, незважаючи на комерційний ризик і саме в ті «гарячі» дні, коли Великобританія святкувала ювілей правління королеви Єлизавети II. Не дивно, що ініціативи було забезпечено пильну увагу з боку перехожих, які вийшли на вулиці в розпал свят. Якщо вірити автору, книжковий магазин був повний цікавих – як місцевих жителів, так і туристів, досить доброзичливо налаштованих і сприймають точку з нестандартним асортиментом як симпатичний курйоз.

При цьому продажі сам Майерс рахунок цілком задовільними, хоча в деталі і не вдавався. На його думку, власникам незалежних книготорговельних точок, щоб мати переваги порівняно з мережевими магазинами, необхідно не боятися «бути іншими» і якомога активніше експериментувати.

За матеріалами pro-books.ru

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *