Як максимально допомогти дитині ввійти до соціуму, забезпечивши при цьому емоційний комфорт та благополуччя? Ці та інші питання стали предметом обговорення на обласному семінарі практичних психологів дошкільних навчальних закладів «Емоційні порушення у дітей дошкільного віку», що відбувся днями на базі Сумського дошкільного навчального закладу № 8 «Космічний» міста Суми.  Учасники семінару познайомилися з класифікацією емоційних порушень у дітей дошкільного віку та причинами, що призводять до їх виникнення, визначили роль освітнього середовища дошкільного закладу в збереженні емоційного благополуччя дошкільників. Актуальним для практичних психологів виявилося питання особливостей застосування арт-технік при організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми, які мають порушення в емоційному розвитку.  Жвавий інтерес у присутніх викликала презентація системи роботи практичного психолога з дітьми, які мають порушення емоційної сфери, представлена Вікторією Ланіною, практичним психологом Сумського дошкільного навчального закладу № 8 «Космічний». Власними напрацюваннями з даного питання поділилися спеціалісти дошкільних закладів міст Конотопа та Шостки («Використання психогімнастики для корекції емоційної сфери дітей дошкільного віку», «Психологічний супровід гіперактивної дитини» тощо). Під час заключного обговорення учасники семінару відмітили високий професіоналізм виступаючих, підвищення рівня фахової компетентності щодо організації та здійснення психологічного супроводу дітей з порушеннями емоційного розвитку, збереження психічного здоров’я дошкільників. За інформацією управління освіти і науки Сумської ОДА

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу