Міський голова розповів львівським студентам, де заробляти по 10 тисяч гривень на місяць - IMG 0817Днями міський голова Львова Андрій Садовий завітав до рідної альма-матер — Національного університету “Львівська політехніка”, аби виступити тут із відкритою лекцією “Розвиток міста, у якому комфортно жити”. Колективу студентів і викладачів гостя представив ректор університету професор Юрій Бобало. Він нагадав, що Андрій Садовий – випускник “Львівської політехніки” і ніколи про це не забуває. Мерія допомагає університетові вирішувати різноманітні проблеми життєдіяльності та розвитку навчального закладу. І в апараті міської ради працюють чимало випускників-політехніків.

Андрій Садовий розповів, що з 2006 року, коли вперше був обраний міським головою Львова, він опрацював понад 120 різних програм і концепцій розвитку міста. Це стало основою вироблення стратегії Львова. Пріоритетними для розвитку міста визначені дві галузі – туризм і ІТ-технології. За цей час у сфері туризму створено 10 тисяч нових робочих місць. В ІТ-індустрії Львів посідає третє місце в Україні після Києва та Харкова. У ній уже зараз задіяно 10 тисяч працівників. Наступного року їх буде 13 тисяч. Робота в цій галузі дає змогу молодим людям, зокрема випускникам “Львівської політехніки”, отримувати на місяць від 10 тисяч гривень.

Із розповіді Андрія Садового можна було зробити висновок, що на Львівський автобусний завод, який у руках російського інвестора, міська влада особливих надій не покладає. Натомість міський голова наголосив, що перший зразок трамваю з низькою підлогою від концерну “Електрон” довів свою високу якість та ефективність. Місто і надалі їх купуватиме. Чимало замовлень на такі трамваї підприємство отримало від різних європейських країн. Наші трамваї, не поступаючись якістю зразкам провідних фірм світу, є удвічі дешевшими.

Міський голова розповів львівським студентам, де заробляти по 10 тисяч гривень на місяць - IMG 0790У перспективі концерн “Електрон” планує опанувати виробництво тролейбусів, автобусів, екологічно чистих електробусів, розширити спектр комунальної техніки. У практичну площину вступило створення потужного індустріального парку у промзоні масиву Рясне-2, де передбачається пільгове оподаткування інвесторів, інші преференції для тих, хто створюватиме нові робочі місця у виробничій сфері. Представники однієї з японських фірм, які нещодавно побували у Львові, мають намір створити в цьому парку 2,5 тисячі робочих місць.

Місто продовжує плідно співпрацювати з Європейським банком реконструкції і розвитку. Найближчий кредит від цього банку – 20 мільйонів євро на модернізацію теплопостачання у місті, а ще 10 мільйонів євро – це грант, як подарунок Львову.

Дуже тішить львівського міського голову та обставина, що на кошти Європейського банку реконструкції і розвитку не може “накласти лапу” наше славнозвісне казначейство. Тому-то й тривають у місті такі масштабні роботи з капітального ремонту доріг і оновлення підземних комунікацій.

Одне із запитань, що прозвучало з залу, стосувалося завершення ремонтних робіт і відновлення трамвайного руху на вулицях Городоцькій і Степана Бандери. Андрій Садовий запевнив, що дорожнє покриття буде повністю завершене до кінця листопада. Але він не назвав точної дати відновлення трамвайного руху, адже дорога ще має, як він висловився, «відстоятися».

Чимало запитань стосувалися транспортної проблеми в місті. Міський голова бачить її вирішення комплексним. Це збільшення комунального парку автобусів великої місткості, наведення порядку з паркуванням машин. На вулиці Валовій, приміром, є платне паркування. Але воно не заповнене, бо водії шкодують чотири гривні і ставлять машини, де заманеться. Львів, інші міста України значно випереджають усі міста Європи за кількістю порушень правил дорожнього руху. Зараз розробляється концепція великого підземного паркінгу навпроти університету імені Івана Франка.

Нещодавно поблизу корпусів “Львівської політехніки” організували міні-паркінги, і майже всі вони заповнені велосипедами студентів. Але один із студентів поскаржився міському голові, що від студентського містечка в районі Вулецьких пагорбів до навчальних корпусів немає велодоріжок. Мер сказав, що нині у Львові вже споруджено 50 кілометрів велодоріжок у різних мікрорайонах міста. Тепер завдання – з’єднати їх між собою. До 2020 року їх загальну довжину планується довести до 270 кілометрів.

Під час лекції мера прозвучала пропозиція повернутися до ідеї спорудження у Львові метро. Проте Андрій Садовий вважає це утопією. Ніхто не виділить місту кілька мільярдів доларів. Радикальним і реальним вирішенням транспортної проблеми може стати швидкісний трамвай. Є проект продовження трамвайної колії вулицею Стуса до Сихова, звідти – до стадіону “Арена Львів” і до вулиці Княгині Ольги. Розпочати роботи планують уже наступного року.

Керівники “Львівської політехніки” зверталися до міської влади з проханням передати на баланс університету сквер поблизу церкви св.Юра. Міський голова прямої відповіді не дав. Він сказав, що треба узгодити інтереси міста, університету та керівництва УГКЦ. У цьому сквері наступного року, коли відзначатимуться 70-ті роковини від дня смерті Андрея Шептицького, планується встановити пам’ятник митрополитові. Місце розташування парку ще дискутується. Є пропозиція встановити монумент на території паркової зони за Митрополичими палатами. Андрій Садовий відзначив ініціативу викладачів і студентів із кафедри містобудування Інституту архітектури Львівської політехніки, які вже розробили концепцію відкритої паркової зони за Митрополичими палатами храму святого Юра.

Один із присутніх поцікавився у Андрія Садового, чи ця лекція не є початком його виборчої кампанії на третій термін мера? І що ви можете пообіцяти “Львівській політехніці”? Андрій Іванович відповів: “Я нікому нічого не обіцяю. А свою виборчу кампанію я розпочав наступного дня після обрання мене головою, щодня працюючи на благо рідного міста”.

Прес-служба Національного університету “Львівська політехніка”

 

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *