У дітей-“сов” частіше, ніж у дітей-“жайворонків” виникають проблеми з успішністю в школі. Більше того, на думку вчених з інституту Берклі, в школі “сови” не тільки намагаються додивитися сни на уроках, а й через втому та хронічний недосип частіше мають проблеми з контролем емоцій. Вчителі ж просто скаржаться на їх погану поведінку, не розуміючи, що за біологічним годинником цих дітей ранок ще просто не настав. Визначити, до якого типу належить дитина, нескладно. “Сови”: – важко прокидаються вранці , – мозкова активність покращується ближче до другої половини дня, а ввечері їх просто не загнати до ліжка, – легше переносять «збої» в графіках, швидко пристосовуються до нових умов, – вони також терплячі, легко ставляться до невдач, не бояться труднощів і стресів. “Жайворонки”: – бадьорі з самого ранку, – ближче до опівдня, особливо після обіду, їх тягне на сон, працездатність знижується, – зазвичай “жайворонки” здоровіші за “сов”, але зі стресом боротися вони не вміють, – будь-які зміни в режимі дня їм перенести складніше. Цікаво, що “жайворонки” більше задоволені своїм сном, ніж “сови” – такого висновку дійшли американські фахівці, Вебб Вілс і Боннет Майкл. Причина цього в тому, що “жайворонки” сплять однакову кількість годин щодня, що забезпечує хорошу якість сну, а “сови” чекають до середини ночі, поки не засинають на ходу. І якщо у “жайворонків” проблем із режимом немає, то батькам “сов” вчені рекомендують раніше вкладати своїх дітей спати. Тоді є надія  “вирівняти”  їхній режим. Для цього вчені рекомендують більше фізичної активності в другій половині дня, спокійні ігри або читання книг ввечері або перед сном. За матеріалами UAUA.info

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу