На Полтавщині налагоджують партнерські стосунки з родинами в умовах інклюзивної школи - kjhgНа базі Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського 20 листопада 2013 року в межах Місячника Мережі на підтримку інклюзії «Різні можливості – рівні права» відбулося засідання круглого столу «Налагодження партнерських стосунків із родинами в умовах інклюзивної школи». У заході взяли участь 30 учителів початкових класів Полтавської області.

Модератори круглого столу – завідувач відділу дошкільної, початкової та спеціальної освіти ПОІППО М. Крилевець і методист з інклюзивної освіти ПОІППО І. Калінченко – зосередили увагу присутніх на питанні необхідності співпраці школи з батьками дітей з особливими освітніми потребами, починаючи з перших кроків навчання; залучення батьків до навчально-виховного процесу як повноправних партнерів-педагогів своєї дитини. Наголошувалося, що партнерські стосунки в тріаді «батьки – педагог – дитина» є основою батьківської компетентності, формування якої потребує розроблення нового змісту корекційно-розвивальної педагогічної діяльності.

Крім того, було приділено увагу застосуванню основних принципів педагогічної діяльності, орієнтованої на інтереси сім’ї, а саме: регулярний обмін із батьками повною та неупередженою інформацією стосовно їхніх дітей; розуміння та врахування потреб дітей під час розроблення навчальних програм і визнання унікальності кожної сім’ї, використання різноманітних методів навчання та виховання дітей, що їх застосовують батьки.

Усі ідеї та пропозиції, які прозвучали на цьому заході, детально обговорювалися.

Надалі ПОІППО ім. М.В. Остроградського планує проведення низки заходів, що стосуються роботи з батьками дітей із типовим рівнем розвитку.

За інформацією ПОІППО ім. М. В. Остроградського

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *