Саме таке питання було основоположним 13 червня 2012 року на зустрічі заступника міністра освіти і науки, молоді та спорту Бориса Жебровського і працівників департаменту загальної середньої та дошкільної освіти з директорами районних навчально-методичних центрів м. Києва. Найголовнішою проблемою, яка обговорювалася на зустрічі, була якість управлінської діяльності. Саме методичні служби на всіх рівнях проектують і реалізують освітню політику. Міністерство здійснило рішучі кроки для підвищення якості освіти, налагодження діяльності районних методичних кабінетів, підтримки розумних і досвідчених учителів і методистів, які мають вивести методичну роботу на новий інноваційний рівень. З-поміж інших питань розглядалися питання підтримки і популяризації роботи піклувальних рад; партнерства з сільськими школами; підключення до Інтернету дошкільних навчальних закладів та створення власних сайтів; методичні орієнтири на серпневі вчительські конференції та інше. Заступник міністра Борис Жебровський зазначив, що у зв’язку з затвердженням у листопаді 2011 року нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та створенням нових навчальних програм для 5 – 9 класів виникає необхідність розроблення, узагальнення і використання нових методик вивчення навчальних предметів у школі. Особистість учителя, його фаховий рівень, оволодіння ІКТ, уміння використовувати новації сучасного світу для реалізації конкретних навчальних завдань є найважливішим чинником на шляху до якісної освіти. Міністерство поширює стратегію і розвиває тактику роботи з методичними службами, оскільки саме вони визначають якість навчальної, методичної, виховної роботи в системі освіти. За матеріалами прес-служби МОНмолодьспорту

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу