Студенти обрали майбутнє на ярмарку вакансій у ХНУРЕ - IMG 9487 1Як повідомлялося, 22 листопада в Харківському національному університеті радіоелектроніки відбувся ювілейний, X Міжрегіональний ярмарок вакансій «Молодий фахівець ХХІ століття». Його організував і провів університетський відділ практики «Центр-Кар’єра».

Platinum-спонсором ярмарку вакансій виступила компанія NixSolutions, Golden-спонсорами – компанії Infostroy та Ciklum, а ще спонсорами стали компанії GlobalLogic, EPAM Systems, Inbitec, G5 Entertainment AB, Stella Systems, Miratech; інформаційний партнер – сайт «Робота в Харкові».

До ювілейного ярмарку вакансій побачив світ спеціальний випуск газети «Квант» ХНУРЕ, де були представлені організатори та спонсори заходу, надана довідкова інформація.

Цього року в X Міжрегіональному ярмарку вакансій узяли участь 60 компаній, із яких 41 компанія ІТ-сфери та 19 компаній радіотехнічного, телекомунікаційного та інших напрямів. Вони представили близько 600 різноманітних вакансій. Ярмарок відвідало понад 2 100 студентів. Підприємці вважають, що це зацікавлені студенти. Ось деякі коментарі.

Компанія Akvelon, менеджер із персоналу Галина Гуманенко: «Дякуємо за організацію та за чудових допитливих студентів! Дуже багато було спілкувань, дуже багато цікавляться роботою – це тішить».

Компанія FulcrumWeb, HR-спеціаліст Світлана Івахно: «Чудова організація ярмарку! Його відвідала велика кількість студентів – ми відчули, що справді час був витрачений недаремно».

Компанія ТОВ «ВО ОВЕН», керівник служби персоналу Аліна Попова: «Ярмарок був цікавим, приємно було бачити багато молодих спеціалістів, які замислюються над своїм майбутнім».

У день проведення ярмарку вакансій відділ практики «Центр-Кар’єра» провів опитування підприємств про якість підготовки заходу. Більшість компаній високо оцінили організацію та проведення.

У рамках ярмарку було проведено 16  круглих столів із представниками підприємств України та випускаючих кафедр університету, де детально обговорювався зміст кожної дисципліни навчального плану за усіма напрямами підготовки фахівців. Завдяки такій практиці формується подальша стратегія розвитку тієї чи іншої спеціальності, а також даються рекомендації щодо введення додаткової цільової підготовки студентів на замовлення підприємств із подальшим їх працевлаштуванням. Тобто демонструються сучасні вимоги ринку праці до випускників.

Напередодні ярмарку вакансій відділ практики «Центр-Кар’єра» організував тренінги з технологій пошуку роботи, соціальної адаптації до першого робочого місця, написання резюме та формування професійного іміджу студента тощо. До цієї роботи були залучені фахівці Харківського міського центру зайнятості.

Інформаційний партнер ХНУРЕ – сайт «Робота в Харкові» провів тренінг із технологій пошуку роботи в Інтернеті. Усього в тренінгах узяли участь понад 150 студентів. За день до ярмарку вакансій компанії-спонсори надали студентам старших курсів ХНУРЕ ознайомчі презентації про внутрішню структуру компаній із метою підвищення зацікавленості студентів ІТ-сферою.

Плідна співпраця ХНУРЕ з підприємствами та організаціями України стала міцним підґрунтям для подальшого розвитку сприятливих умов щодо якісного й ефективного працевлаштування фахівців ХНУРЕ та механізмів системної співпраці між університетом і роботодавцями України.

Прес-центр ХНУРЕ 

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *