0 548
Кожен п’ятий віденський школяр не розуміє друкований текст 15 Червня, 2012 Педагогічна Преса

Кожен п’ятий учень молодших класів у Відні (Австрія) має серйозні проблеми зі сприйняттям друкованих текстів: вони майже не розуміють сенсу прочитаного. Такі невтішні результати показало перше Віденське тестування школярів з навичок читання, що відбулося торік, — пишуть «Новости литературы».

За рік, що минув із часу першого тестування, ситуація не змінилася. Тестування 2012 року показало сумну статистику: 20,5 % дітей австрійської столиці має  проблеми з читанням.

У дослідженні брало участь 31 000 учнів 4-го й 8-го класів. Президент міської шкільної ради Сюзанна Брандштайдль була змушена повідомити, що попри вжиті заходи, поліпшення порівняно з попереднім роком на тлі загальної неграмотності вкрай незначні. На диво, найбільш істотний прогрес показали учні, яких традиційно відносять до груп ризику, — таких, як діти з родин іммігрантів. Незважаючи на те, що їм доводиться долати мовний бар’єр, — а можливо, саме завдяки цьому — іммігранти якраз показують найкращі результати в тестуванні, залишаючи позаду своїх «благополучних» місцевих однокласників.

Брандштайдль звернула увагу на те, що 3 700 школярів, які торік мали низькі результати, тепер продемонстрували значні успіхи. Проте, на жаль, дослідження свідчать, що успіхи дітей зменшуються в міру дорослішання.

Надалі передбачається проведення аналогічного тестування серед учасників 3-го й 7-го класів.

За матеріалами «Новости литературы»


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *