На базі центру «Медична освіта», відкритого в ЗДМУ, почався другий етап проекту «TEMPUS» – практична реалізація технології проблемно-орієнтованого навчання. Викладачі Запорізького державного медичного університету і медичного інституту Сумського державного університету вчилися використовувати нові технології і «віртуальних пацієнтів» у підготовці студентів. Координатор проекту, заступник декана центру дистанційної медичної освіти Університету Святого Георга (Лондон), професор Террі Поултон і тьютор проекту Елла Іскренко 4 – 6 грудня прочитали лекції та провели практичні заняття з групою студентів, щоб продемонструвати, як стимулювати студентів до роботи в команді над дослідженням і вивченням проблеми чи конкретного випадку з пацієнтом. Британські тренери задоволені тренінгом: – Усі викладачі були зацікавлені і мотивовані, – відзначає Террі Поултон. – А побачивши результати практичного використання «віртуальних пацієнтів» під час розбору тематичного кейсу з групою студентів, вони зрозуміли, що багато чого із запропонованого нами вони можуть використовувати і під час звичайних занять. Перший проект завжди надзвичайно складний. Але він допомагає здобути досвід, зміцнити репутацію і заробити кошти. Все це значно полегшує роботу над наступними проектами. Усі учасники навчання отримали сертифікати програми «TEMPUS». Прес-служба ЗДМУ  

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу