Нервові реакції та розумові процеси дворічного малюка вже достатньо досконалі. У цьому віці увага набуває нового характеру: мимовільне стає довільним. Дитина сама обирає напрям своєї діяльності. Тепер, щоб щось дізнатися, вона докладає вольових зусиль. Наскільки добре розвинеться нова властивість психіки, значною мірою залежить від тебе. Не залишайся осторонь! Спробуй поговорити з дитиною про предмет, якого вона не бачить у цю мить. Нехай опише його (колір, розмір, форма). Допоможи запитаннями. Мимохідь проси свого маленького учня: «Принеси чашечку, кубик». Пропонуй ігри, пов’язані з класифікацією предметів за якоюсь одною  ознакою. Наприклад, сині іграшки відкладаємо в кошик, червоні – в коробку. Поступово привчай малюка розуміти мету та бачити результат будь-якої роботи. Немає значення, чим ви займаєтеся. Головне, щоб малюк розумів, для чого. Коли ви з донькою ріжете тканину, поясни, що з клаптиків буде сукня для Барбі. Тоді дівчинці не буде нудно клацати ножицями. У найдрібніших побутових заняттях наголошуй, що ти робиш і що з цього буде. Чайна церемонія, випічка булочок, миття посуду – в будь-якої дії є мета і результат. Дитина має усвідомлювати це. На підлозі посади в ряд кілька іграшок. Щойно крихітка відвернеться, прибери одну (потім кількість зниклих предметів збільш до 2-3 ). Коли знову подивиться на них, запитай, кого не вистачає в іграшковій компанії. Навчай дитину переключати увагу з одного виду діяльності на інший. Спершу – мотогонки, потім – малювання, після нього – ліплення. Заняття не пройдуть марно. Малюк зробить грандіозне відкриття саме завдяки своїй спостережливості. За матеріалами сайту tvoymalysh.com.ua

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу