Телешоу «Місія студент. Хто хоче навчатися в Україні?» має успіх у Казахстані та Грузії - bfggdМіжнародне телешоу «Місія студент. Хто хоче навчатись в Україні?» – цього року вдруге знімалося для Республіки Казахстан і вперше для Грузії. В Україні цей формат був розроблений продакшн-компанією Euromedia на замовлення ДП «Інформаційно-іміджевий центр» Міністерства освіти і науки України задля популяризації української вищої освіти за кордоном. Готовий телевізійний продукт транслювався протягом 6 тижнів на телеканалах Imedi (Грузія) та ЄлАрна (Казахстан) і збирав біля екранів школярів, їхніх батьків і тих, хто хотыв перевірити свої знання. Минулого року в проекті були також задіяні дві країни: Азербайджанська Республіка (канал ATV) і Республіка Казахстан (канал «Хабар»).

Телешоу втілюється через унікальний формат, який поєднує інтелектуальну гру і розважальне шоу, під час якого глядач має змогу не тільки спостерігати за змаганнями найрозумніших, але й познайомитися з Україною, її відомими особистостями, культурою, історією, архітектурою. Студійні зйомки телешоу відбувалися в одному з київських знімальних павільйонів і тривали 3 дні для кожної країни. 

Ольга Гнатів, виконавчий продюсер шоу, зазначає: «У нас було завдання знайти нестандартний спосіб популяризації української освіти для іноземних студентів. Одним із рішень стала пропозиція створити власний телевізійний проект, який одночасно був би і рейтинговим продуктом інтелектуально-розважального характеру для всієї родини, і розповідав би про можливості та переваги освіти в Україні, а також загалом знайомив глядача з українськими ВНЗ».

Телешоу «Місія студент. Хто хоче навчатися в Україні?» має успіх у Казахстані та Грузії - jkhgТелешоу «Місія студент. Хто хоче навчатися в Україні?» має успіх у Казахстані та Грузії - iuhkjЯкщо згадати минулий рік, то проектів такого формату було не так багато ані в Україні, ані в інших пострадянських країнах. Аудиторія, якій подобається формат вікторини, дуже широка і віддана – це сімейне шоу, адже рішення про майбутню освіту підліток приймає не одноосібно.

«За рік формат зазнав певних змін. З’явилася інфографіка, питання стали більш динамічними, а також значну частину програми глядач міг знайомитися з відомими українцями та дізнаватися про те, як вища освіта змінила їхнє життя», – розповідає режисер телешоу Максим Десятерик.

За коротку історію проекту в ньому вже взяли участь 80 гравців із Республіки Казахстан, 40 – із Азербайджанської Республіки і 40 – із Грузії, їхній вік – 16-17 років. Усіх їх відібрали за результатами тестування та кастингу в школах цих країн. Загалом у кастингах узяли участь більше 1000 школярів із трьох країн.

Проект складається з 5 телевізійних шоу, де 8 гравців відповідають на запитання вікторини, змагаючись за вихід у фінал. У шостий – фінальний епізод проекту – проходять 5 переможців і 3 гравці, які набрали найбільшу кількість балів протягом гри. У фіналі визначається володар головного призу – гранту на навчання в одному з вищих навчальних закладів України.

Директор ДП «Інформаційно-іміджевий центр» Вікторія Сергієнко зазначила: «Телешоу вже другий рік поспіль з великим успіхом виходить в ефір на провідних телеканалах країн СНД. Вважаємо, що такий успіх зумовлений тим, що формат інтелектуального шоу є дуже популярний у цих країнах. По-друге, це дуже емоційне шоу, яке не може залишити байдужим жодного глядача. Ми це відчули ще під час зйомок, коли ти захоплюєшся грою з першої хвилини, починаєш співпереживати з учасниками їхні перемоги та поразки. Головним же секретом такого успіху є злагоджена робота великої багатонаціональної команди».

Телешоу «Місія студент. Хто хоче навчатися в Україні?» має успіх у Казахстані та Грузії - dfrПродюсер телешоу з грузинського боку Бесо Соломонашвілі так охарактеризував учасників гри: «Ці діти знають, чого хочуть. І мені радісно від того, що грузинська молодь робить акцент на освіту, знайомиться з новими країнами, демонструє високий інтелектуальний результат. Те, що для нас дорослих здається складним, вони вирішують без зусиль. За цими дітьми майбутнє Грузії».

Цього року переможцем шоу в Грузії став Давид Кіладзе з міста Батумі. Давид пройшов до фіналу, набравши найбільшу кількість балів серед усіх учасників – 34. Давид навчається в 12-му класі. Його улюблені предмети: грузинська мова і література, математика. У майбутньому бачить себе менеджером. «Завдяки участі у грі я зрозумів, що головний пріоритет у житті – освіта», – вважає Давид.

Продюсер телешоу з казахстанської сторони Саулі Чаришева вболіває за всіх без винятку і ділиться своїми думками з приводу гри: «Такі інтелектуальні проекти, як «Місія студент. Хто хоче навчатись в Україні?», дуже корисні, адже вони мають пропагувати серед молоді найважливіше – жагу до знань. Після гри вони виходять і обговорюють питання, з азартом бажають дійти до істини. А це завжди спонукає до високого розвитку».

Переможець шоу в Казахстані – Мадіяр Джусупов – навчається в 11 класі міста Караганда, член шкільного парламенту і займається організацією шкільних заходів. Дуже любить спорт, особливо футбол. Улюблені предмети: історія, фізика, математика, географія, біологія. Планує стати бізнесменом. «Для мене участь у телешоу – важливий етап у житті. Йдучи на кастинги, я прагнув потрапити до списку з 40 кращих, але найбільшим бажанням є, звісно, перемога».

У першому сезоні проекту брали участь п’ять українських університетів, і переможець міг обрати для навчання один із цих вищих навчальних закладів. У 2013 році переможець шоу може обирати будь-який український університет для подальшого навчання.

Учасникам телешоу дуже сподобалась Україна, вони із захопленням знайомилися з життям однолітків та дізнавалися багато нового про нашу країну: мистецтво, літературу, різні галузі науки. Їхній інтерес до нашої країни передався і глядацькій аудиторії. А отже наступного навчального року до українських університетів приїдуть не тільки переможці та учасники телепроекту, а й багато їхніх однолітків із Грузії та Казахстану. В свою чергу це збільшить кількість іноземних студентів в Україні.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *