Україна завершила проект популяризації української освіти за кордоном - imagesУже другий рік поспіль ДП «Інформаційно-іміджевий центр» Міністерства освіти і науки України проводить різноманітні заходи, спрямовані на знайомство із системою вищої освіти, що має давнє коріння і досі славиться системним і ґрунтовним підходом до викладання.

Проект «Education in Ukraine» тривав протягом 3-х місяців і складався з таких напрямів: участь в освітніх виставках, проведення серії презентацій у школах для учнів старших класів, промокампанія в соціальних мережах та PR-кампанія в ЗМІ цільових країн. За цей час з українською вищою освітою ознайомилися школярі, студенти та викладацький склад таких країн, як Грузія, Казахстан, Туркменістан і Китай. Виконавець проекту – українська компанія Euromedia.

Команда проекту разом із викладачами українських університетів презентувала вищу освіту на Міжнародній виставці “А2 Fall Kazakhstan Fair” в Казахстані, що проводилася в Астані та Алмати у вересні цього року. Найцікавішими професіями для молоді Казахстану виявилися медицина, технічні спеціальності та інформаційні технології.

Уже вдруге Україна презентувала вищу освіту на CHINA EDUCATION EXPO 2013 у Китаї, яку щороку відвідують понад 60 тис. осіб. Участь у такій виставці дає можливість українським вищим навчальним закладам заполучити потенційних студентів на потенційно найбільшому в світі рекрутинговому ринку.

Загалом університети, інститути та академії України пропонують програми підготовки бакалаврів, спеціалістів і магістрів більше ніж із 400 спеціальностей у понад 800 вищих навчальних закладах.

Цьогоріч найбільшою освітньою подією для України за кордоном стала участь як головного гостя в Міжнародній освітній виставці та науковій конференції «Образование, спорт и туризм в Эпоху Счастья и Могущества» (Ашгабат, Республіка Туркменістан). Українську делегацію на цій події представили 17 вишів із 7-ми міст України на чолі з міністром освіти і науки України Дмитром Табачником. Український стенд займав центральне місце на виставці та мав найбільшу площу – понад 110 метрів квадратних. Окрім того, за дизайном, формою, масштабністю та подачею інформації український стенд було визнано найкращим. Увагу учасників виставки до експозиції привертало проведення інтелектуальної вікторини «Місія студент», під час якої можна було перевірити свої знання, в ігровій формі дізнатися про українську освіту та отримати приємні призи – українські сувеніри.

«Я дуже пишаюсь, що наш проект отримав добрі відгуки в усіх країнах, куди ми приїздили. Цього року наші плани були більш амбітними, аніж попереднього – освітні виставки в Китаї, Казахстані та Туркменістані, а також презентації вищої освіти для школярів Грузії та Казахстану. Основною метою, яку ми ставили собі, реалізовуючи проект, – розповісти про Україну, продемонструвати переваги освіти саме в нашій країні, а також показати молоді з інших країн альтернативні можливості здобуття освіти. Окрім того, на освітній виставці в Туркменістані Україна отримала сертифікат за найкращий стенд», –поділилася своїми враженнями від проекту Вікторія Сергієнко, директор ДП «Інформаційно-іміджевий центр» Міністерства освіти і науки України.

Про зростання привабливості українських вишів свідчить збільшення іноземних студентів в Україні, кількість яких за останні роки зросла з 40 до 65 тисяч.

Ще одним напрямом популяризації української освіти серед молоді стало проведення презентацій у школах Грузії та Казахстану.  У різнопрофільних школах обох країни було проведено 40 презентацій, у яких взяли участь понад дві тисячі школярів старших класів. Команда проекту відвідала такі грузинські міста, як Кутаїсі, Руставі, Зугдіді і Тбілісі, а також казахстанські міста Павлоград і Караганда. Учні позитивно сприймали інформацію і ставили запитання про рейтинг університетів, ціни за навчання та можливості здобути одразу  дві спеціальності.

Своїми враженнями про презентації поділилася Алмагуль Іспулаєва, заступник директора з експериментальної роботи однієї з карагандинських шкіл: «Ми завжди стараємося організовувати для наших учнів міжнародні зустрічі з представниками різноманітних вишів. Це допомагає їм визначитися з вибором і отримати більше живої актуальної на сьогоднішній день інформації. Завдяки інтерактивній формі подачі – відео, слайд-шоу, наочному матеріалу, інформація сприймалася дуже легко. Надзвичайно сподобався тест на профорієнтацію, який показує кожній дитині, в якому напрямку рухатися далі. Вважаю, що багатьом цей досвід буде корисний».

За час проекту вийшло понад 100 публікацій у туркменістанських, казахстанських, китайських, грузинських та українських ЗМІ. Окрім того, проект мав свої сторінки у Facebook для грузинської аудиторії та у ВКонтакті та Facebook для казахстанців. Уся інформація щодо проекту розміщена на сайті www.see-you.in.ua, який за час телешоу відвідали 20 392 унікальні користувачі.

Організатори заходу “Education in Ukraine” впевнені, що завдяки таким проектам кількість студентів з інших країн 2014 року зросте.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *