Відсутність серії паспорта чи свідоцтва про народження не може стати причиною відмови у реєстрації електронної заяви на вступ – про це у своєму листі повідомляє ДП «Інфоресурс». Порядком подання та розгляду заяв у електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів, затвердженого ще 5 грудня 2012 року чітко визначено перелік обов’зкових відомостей, які мають бути внесені до Єдиної державної електронної бази даних з питань освіти. Зокрема це: адреса електронної пошти, до якої вступник має доступ, номер, пін-код та рік отримання сертифіката ЗНО, серія та номер атестата про повну загальну середню освіту, стать, місце проживання, номери телефонів (домашній або мобільний із зазначенням телефонних кодів), дата видачі медичної довідки за формою №086-0, середній бал додатка до атестата про повну загальну середню освіту, визначений відповідно до Умов прийому до вищих навчальних закладів 2013 року. Відсутність будь-яких інших даних не може завадити електронній реєстрації. ДП «Інфоресурс» нагадує, що вступники, які подали документи в електронному вигляді та беруть участь у конкурсі, після прийняття рішення про рекомендування до зарахування зобов’язані обрати для навчання один ВНЗ і особисто підписати електронну заяву, роздруковану у приймальній комісії. А також необхідно подати оригінали документів при зарахування на бюджет, або ж показати їх у приймальній комісії і залишити там копії, якщо зарахування відбувається на контракт.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу