Якщо ви з тих, хто недовірливо ставиться до сервісу Google Now, то вам не варто користуватися новинкою від компанії Microsoft. Дослідницький підрозділ компанії Microsoft Research повідомив про нову розробку: ліфт із штучним інтелектом. Винахід «підслуховує» розмови людини й аналізує поведінку, а на основі отриманих даних робить висновок про номер поверху, на який  треба відвезти. В основі ліфта розташована система, що сама навчається і не використовує алгоритми попередньої обробки інформації та ПЗ з метою розпізнавання осіб. Усі дані система отримує від кількох датчиків (мікрофон і камери). Протягом трьох місяців система вивчала рухи людей у коридорах і намагалася зрозуміти їхні наміри. У результаті після закінчення «тренувань» вона доволі успішно впоралася із завданням. Ліфт здатний відвезти людину на інший поверх, якщо та згадувала в розмові з кимось із знайомих про це напередодні. Ліфт також доставить до місця призначення в разі, якщо пасажир у певний час здійснює одні й ті ж поїздки. У майбутньому, коли датчики будуть вбудовані в годинник або окуляри, система зможе працювати значно точніше. Цей проект є частиною зусиль Microsoft Research, що спрямований на розповсюдження комп’ютерних технологій передбачення потреб користувачів без активної участі самих споживачів. Наприклад, така система вже працює в згаданому персональному помічнику Google Now ( інформація надається залежно від звичок покупця) і сервісі випереджаючої доставки Amazon (відправлення товару до оформлення замовлення). За матеріалами сайту gizmonews.ru

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу