Реєстрація на зовнішнє незалежне оцінювання в розпалі. Ті, хто вже встиг подати документи, або зітхнули з полегшенням, або ж виправляють помилки. Одна із доволі поширених – це недоліки в документах, що засвідчують зміну реєстраційних даних. Про що ж йдеться?
На гарячі лінії регіональних центрів звертаються абітурієнти із проханням роз’яснити порядок зміни персональних даних у пакеті документів, які вони або уже подали на реєстрацію, або ж тільки планують. Особливо гостро це питання постало в тих, хто має відмінності, скажімо, в прізвищі. Тож якщо ви змінили прізвище – головне, що треба запам’ятати, – слід оновити сертифікат.
За офіційною інформацією, якщо абітурієнт змінив прізвище, ім’я чи, скажімо, паспортні дані, то необхідно власноруч написати заяву про зміну персональних даних, прикріпити до неї пакет документів і подати до регіонального центру.
У пакеті документів мають бути:
– копія документа, на підставі якого відбулася реєстрація для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні;
– копія документа, що засвідчує особу на момент подання заяви;
– копія документа, що підтверджує зміну персональних даних (свідоцтво про шлюб або розірвання шлюбу, про зміну прізвища або імені, усиновлення тощо)
– копію квитанції про відшкодування витрат на виготовлення дубліката Сертифіката;
– Сертифікат (або його копія);
– дві фотокартки розміром 3х4;
– два пластикові файли формату А4 для зберігання документів.
На усіх документах необхідно написати «Із оригіналом згідно» та поставити власний підпис.
Якщо абітурієнт бажає отримати дублікат Сертифіката особисто, необхідно оплатити послуги з виготовлення дубліката. Старий сертифікат треба повернути в регіональний центр. А реєстрацію на участь у ЗНО-2014 пройти повторно.
Однак, УВАГА! Зміни до персональних даних можна вносити лише до 19 березня. Дата визначається за поштовим штемпелем.