6 лютого 2014 року під головуванням заступника міністра освіти і науки Бориса Жебровського пройшла дискусія про стан експериментальної педагогіки та її значення в реформуванні української школи. Міністерство прозвітувало про проведення ревізії всієї дослідно-експериментальної роботи, а фахівці з усіх регіонів України відверто висловили свої думки та пропозиції.  Серед них: створення цілісної системи експериментальної діяльності в кожному регіоні, відеотеки педагогічних експериментів, можливості врахування результатів завершених експериментів іншими навчальними закладами та багато іншого. Учасники дискусії підтримали пропозицію заступника міністра про проведення в серпні 2014 року Всеукраїнського фестивалю-огляду експериментальної педагогіки, на якому мають бути представлені система Монтессорі, Вальдорфська педагогіка, продуктивні школи, технологія веб-квест, проект «TheoPrax», космічні технології – все те, що викликає найбільший інтерес у педагогів і батьків. «Експериментальна педагогіка – це покликання талановитих і небайдужих, тих, хто має крила. Їх треба берегти і шанувати. Саме вони разом із дітьми ведуть нас у майбутнє», – зробив висновок Борис Жебровський.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу