1 млн - за золото, 680 тис. - за срібло, 470 тис. - за бронзу обіцяють спортсменам у Сочі - image48580У головному медіацентрі Олімпійських Ігор у Сочі Україна представила членам Міжнародного олімпійського комітету, спортсменам і вболівальникам концепцію Олімпійської Заявки – Львів-2022.

“Над Олімпійським містом Сочі майорить український Прапор. Цей Прапор не просто символ України. Це символ нашої віри в перемогу тут, у Сочі. У той час, коли одні наші спортсмени вже фінішували у змаганнях, а інші проводять останні тренування і налаштовуються на боротьбу, їм усім потрібна наша підтримка. Цей Прапор піднято, щоб вони знали: вся Україна – від Луганська до Львова і від Севастополя до Чернігова – вболіває за нашу Олімпійську збірну. І ми очікуємо, що український Прапор підніметься і над сочинськими п’єдесталами”, – звернувся до українських спортсменів і вболівальників віце-прем’єр-міністр України Олександр Вілкул.

Він також заявив, що уряд України підвищив премії для олімпійських чемпіонів на 25 % порівняно з Олімпіадою в Лондоні в 2012 р. – за золото в Сочі спортсмени отримають більше 1 млн грн., за срібло – 680 тис. грн. , за бронзу – 470 тис. грн.

Президент Національного олімпійського комітету Сергій Бубка заявив: “Перша українська Олімпійська кампанія – це перший і найважливіший крок у серйозній роботі з розкручування України в її прагненні стати господинею Олімпіади. А те, що Ігри потрібні Україні, – не викликає сумніву. Країні потрібні такі проекти”. Сергій Бубка також додав, що Заявка на Олімпіаду-2022 – це важливий крок у популяризації України загалом і Карпатського регіону та Львова зокрема. Сергій Бубка також висловив сподівання, що “Олімпійська Заявка Львова надихне молодь приділяти більше уваги зимовим видам спорту”. “Традиційно склалося, що українці сильніші у літніх видах спорту. Водночас ми спостерігаємо підвищений інтерес населення до зимових видів спорту; Олімпіада-2022 у Львові лише посилить цей інтерес і створить необхідні умови”, – заявив Президент НОК.

Тим часом Генеральний директор Заявочного комітету Львів-2022 Сергій Гончаров розповів про заявочний процес. “Тут, на Олімпійських іграх, як ніде відчувається дух змагання. Сьогодні змагаються не лише спортсмени, а й держави – за право приймати майбутні Ігри. Україні непросто буде перемогти: наші конкуренти – сильні члени Олімпійської родини. Багато міст із цієї родини і не тільки мають досвід подачі заявок, тоді як Україна готує її вперше. Але ми готові до конкуренції. Наш заявочний файл готує одна з найпрофесійніших команд світу – це консорціум компаній “Кене”, “Тенея”, “Популос”, “Майстер Концепт” і “PWC”. Керівники цих компаній добре знані у світі спортивного менеджменту. Їх провідні фахівці готували такі успішні заявки, як “Пекін – 2008”, “Ванкувер – 2010”, “Лондон – 2012”, “Сочі – 2014”, “П’єнчанг-2018”, “Токіо-2020″. Олімпійське експертне співтовариство, присутнє в Сочі, з цікавістю поставилося до інформації про українську заявку. Але хоч би яким було рішення МОК про заявку України – заявочний файл вкрай важливий для всієї країни, тому що дає розуміння стратегії розвитку регіону, туризму і спорту. Заявочний файл – це по суті невід’ємна частина Стратегії розвитку країни і регіону на довгі роки”, – сказав Сергій Гончаров.

Він також зазначив, що заявка Львів-2022 унікальна. В умовному радіусі 5 годин їзди від Львова на автомобілі – проживає понад 21 млн людей. І щоб ефективніше використовувати потенціал міста Львова та всіх Карпат, необхідний розвиток інфраструктури та туристичних об’єктів.

У свою чергу міністр молоді та спорту Равіль Сафіуллін наголосив, що українці завжди цікавилися зимовими видами спорту. Однак спортивна інфраструктура Карпатського регіону розвинена недостатньо. Відповідно, і українці, й іноземні гості виграють від того, що в Україні, в безпосередній близькості до кордону з Євросоюзом, з’являться сучасні спортивні об’єкти. А економічний ефект від підготовки до Олімпіади-2022 відчує вся країна. “Ігри-2022 дадуть поштовх для розвитку регіону щонайменше на 20-30 років вперед. І цей поштовх відчує вся Україна, оскільки для виконання робіт знадобиться продукція промислових підприємств всієї країни”, – заявив Равіль Сафіуллін.

Заступник міського голови Львова Андрій Москаленко запросив журналістів, спортсменів та олімпійських експертів відвідати Львів, щоб особисто переконатися в унікальності стародавнього міста та насолодитися відпочинком у Карпатах. «Львів – цікаве, мультикультурне і гостинне місто з багатою історією. Його величезна культурна спадщина – це нові відкриття для світової спільноти. Центр нашого міста внесений до світової спадщини ЮНЕСКО. А найбільшою нашою цінністю є люди, які живуть у нашому місті. Саме завдяки їм місто має таку чудову атмосферу. Львів уже має досвід проведення міжнародних спортивних подій, наприклад, Євро-2012, і ми будемо готові на найвищому рівні приймати Олімпіаду-2022″, – заявив Андрій Москаленко.

Також під час презентації концепції Заявки-2022 Олександр Вілкул і Сергій Бубка представили Логотип Заявки. Логотип – важлива складова Заявки Львів-2022 , її “обличчя”, за яким весь світ дізнаватиметься про Україну, Львів і Карпати. Логотип розробили кращі дизайнери відомих міжнародних компаній “North Design” і “Теneo”, які мають досвід розробки логотипів і позиціонування Олімпіад і Чемпіонатів світу. Всього було розроблено 4 проекти логотипа, які враховували культурні, історичні, географічні та спортивні особливості Львова й Карпатського регіону. Офіційний логотип Заявки Львів-2022 обрали українці. Для цього на сайті www.lviv2022.in.ua було проведене відкрите голосування. За логотип-переможець проголосували понад 32 000 користувачів. А всього в голосуванні взяли участь майже 60 000 українців.

“Пишаюся, що наш логотип обраний не в кабінетах, а громадянами, на відкритому голосуванні. Цей логотип об’єднує відкритість Львова світу, його привітність, толерантність і багатокультурність, а також поєднання глибокої історії та унікальних природних умов”, – заявив Олександр Вілкул.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *