Учора вперше в Міністерстві освіти і науки України відбулася спільна педрада працівників департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН і педагогічного колективу столичної гімназії. Під головуванням заступника міністра освіти і науки Бориса Жебровського та директора гімназії № 48, народного вчителя України Маріанни Босенко на педагогічній раді обговорювали шляхи підвищення майстерності вчителя в сучасних умовах. Насправді ж коло спілкування було значно ширше. Працівники Міністерства почули чимало критичних зауважень і слушних пропозицій, що дало можливість зрозуміти, як учителі сприймають нововведення останніх років. Також педагоги ознайомилися з найближчими планами МОН. Учасники діалогу спробували відповісти на запитання, яким повинен бути учитель у сучасній школі. Педагоги зійшлися на думці, що сучасний учитель – це знавець психології, фахівець, якому необхідні знання ще й із конфліктології. Зокрема, під час підготовки до своїх уроків вчитель використовує інформацію з багатьох джерел і потребує удосконалення знань із комп’ютерних технологій. Як сказала Маріанна Босенко: «Справжній діалог «учитель – учень» у школі не дозволяє менторський тон учителя, байдужість і формальність. Головне – створити в навчальному закладі атмосферу пошани до дитини, а для вчителя – максимально комфортні умови праці, щоб кожен учитель захотів працювати над собою». Заступник міністра запевнив, що спільна нарада – гарний початок ще однієї форми зворотного зв’язку. «Для  будь-якого чиновника спілкування на рівні очей вкрай важливе. А в цьому випадку воно було ще й приємним». У засіданні спільної педагогічної ради активну участь взяли директор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, доктор філософських  наук, дійсний член НАПН України Іван Зязюн і начальник департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації Оксана Добровольська.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу