Нещодавно в інформаційному агентстві «РИА-Новости» (Російська Федерація) відбувся IV Московський міжнародний фестиваль соціальної реклами «Lime», в якому взяли участь і представники факультету журналістики Запорізького національного університету.

Усього у фестивалі «Lime» взяли участь команди з 40 міст і 5 країн, зокрема з Російської Федерації, країн колишньої СНД, Королівства Іспанія, Федеративної Республіки Бразилія, Сполучених Штатів Америки, які надіслали на конкурс понад 500 робіт соціальної та комерційної реклами. Оцінювало роботи призерів журі, до складу якого входили провідні російські та іноземні експерти в галузі реклами.

До складу творчої команди ЗНУ увійшли студенти факультету журналістики: Костянтин Гритчин, Дмитро Данік, Катерина Вавілова та Ая Андрух. Разом зі студентами працювала асистент кафедри соціальних комунікацій, реклами та зв’язків із громадськістю Інна Стащук.

За рішенням журі запорізька команда здобула перше місце та отримала гран-прі в номінації «Digital» за проект рекламної кампанії «Казки не бояться темряви» та 3 місце в цій же номінації за проект рекламної кампанії «Зрозуміло і жирафу».

Цього року на учасників фестивалю реклами очікували два майстер-класи: від президента неурядової організації «Асоціація репортерів Аудіо-Візуал», члена Рекламної ради Вірменії Арзумана Арутюняна на тему «Шлях до успіху в соціальній рекламі легший, ніж ти думаєш» і від керівника WordShop BBDO та Академії комунікацій, старшого копірайтера BBDO Moscow Світлани Майбродської на тему «Десять актуальних трендів соціальної реклами». Крім того, журі фестивалю реклами провело аналіз робіт учасників, щоб вказати на їхні помилки. А генеральний директор комунікаційного агентства «Ті-Кер», генеральний директор Благодійного фонду «Різні діти» Сергій Долгов провів «експрес-креатив» – колективна креативна робота з брифу некомерційної організації, якій необхідна допомога в розробці та створенні творчих ідей нового громадського проекту.

Нагадаємо, що Московський міжнародний фестиваль соціальної реклами «Lime» має на меті пошук і виявлення талановитих дизайнерів і рекламістів, здатних пропонувати ефективні рішення соціальних проблем. Фестиваль проводиться для розвитку творчих здібностей майбутніх фахівців із реклами, підвищення соціальної активності молоді, а також з освітньою метою.

За інформацією прес-центру Запорізького національного університету

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *