Учора, 13 лютого, відділ інклюзивної освіти та інтернатних закладів департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН на базі Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України провів засідання робочої групи з розроблення Типових навчальних планів для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня.

У засіданні взяли участь спеціалісти департаменту, науковці – керівники творчих підгруп із розроблення оновленого навчально-методичного забезпечення для учнів із порушеннями зору, слуху, опорно-рухового апарату, з розумовою відсталістю, тяжкими порушеннями мовлення, із затримкою психічного розвитку, методичні працівники Інституту інноваційних технологій і змісту освіти.

На засіданні робочої групи обговорено й узгоджено підходи до розроблення Типових навчальних планів спеціальних навчальних закладів ІІ ступеня відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392.

Предметом уваги учасників засідання були питання щодо напрямів розроблення навчальних програм із урахуванням вимог Державного стандарту та особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами різних нозологій. Тобто йшлося про створення учням із особливими потребами оптимальних умов для засвоєння навчального матеріалу.

З огляду на важливість взаємонаступності навчальних програм і підручників для учнів з особливими освітніми потребами на засіданні обговорено також вимоги до розроблення спеціальних підручників і методичних рекомендацій у разі використання такими учнями підручників загальноосвітньої школи.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *