Здібності до вивчення мов залежать від здатності людини вбачати в усьому певні закономірності. Такого висновку дійшли психологи з Університету Хеброу (США). Під час дослідження вони перевіряли гіпотези, згідно з якими визначаються здібності головного мозку сприймати іноземні мови. Експеримент за участі молодих людей показав, що ці здібності залежать не тільки від лінгвістики. У першому і в другому семестрі навчання студенти складали 15-хвилинний тест. Їх попросили об’єднати 24 предмети (складні фігури) у 8 груп . З’ясувалося, що найлегше вивчення іноземної мови дається тим учасникам, які показали кращі результати тестів. На думку вчених, вміння виділяти статистичні закономірності лежить в основі когнітивних процесів у різних сферах. Результати дослідження опубліковані у виданні Psychological Science. За матеріалами www.likar.info

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу