МОН: Педагоги у «польових» умовах виконують свої прямі обов'язки - f 14243461831361186324Відповідаючи на запитання прес-служби Міністерства освіти і науки України про роботу шкіл і дитячих садків в останні драматичні дні тижня заступник міністра Борис Жебровський розпочав саме з цих слів: «Міністерство весь час було на зв’язку з регіонами. Відомо, що в деяких західних областях наші колеги були змушені працювати буквально в «польових» умовах. І все ж зуміли виконувати свої обов’язки. На мою думку, як ніколи відповідально.

Ми можемо пишатися багатотисячною армією українських педагогів. Тільки у випадку відповідного розпорядження місцевих органів влади, як це було в м. Києві, деякі школи та дитячі садки з 19 по 21 лютого тимчасово призупинили заняття та перейшли на дистанційну форму роботи. У кількох випадках це було зроблено на прохання батьківських комітетів. У деяких населених пунктах країни заняття були призупинені через оголошення санітарно-епідеміологічними службами карантину.

Заради об’єктивності слід визнати, що поодинокі місцеві керівники давали усні розпорядження про призупинення занять. Найбільше повідомлень про такі випадки надійшло від батьків Київської області. Наприклад, сьогодні відмовились приймати дітей у садочок у с. Требухів Броварського району. Але ж батькам на роботу! Та й здоровому глузду це суперечить, оскільки в подібних ситуаціях діти дома не сидітимуть, а на вулицях вони найменш захищені.

Станом на сьогодні, 21 лютого, згідно з оперативною інформацією з усіх регіонів загалом по Україні не навчаються 7,3 % дошкільнят і 6,5 % школярів. На карантин через ГРВІ закриті майже всі школи та 9 дитячих садків у м. Севастополі; через загострення суспільно-політичної інформації в м. Києві не працюють 40 шкіл і 29 дитячих садків, у деяких закладах відсутня значна частина учнів; у Київській області через цю ж причину не працюють 102 школи та 114 садочків, у Черкаській – 26 шкіл і 6 садочків. Варто зазначити, що в абсолютній більшості в понеділок, 24 лютого, заняття будуть поновлені.

Звісно, крім максимального підвищення заходів безпеки життєдіяльності навчальних закладів, важливо створити заспокійливу психологічну атмосферу. У цій ситуації надзвичайно відповідальна роль належить класним керівникам, які мають забезпечити постійний зв’язок із сім’ями, бути уважними до самопочуття кожної дитини. Підтримуючи одне одного, кожен учитель мусить усвідомлювати свою відповідальність за недопущення розпалення вогню політичних баталій у школах. Школа є і буде територією совісті, державності та єдності України!»

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *