Днями на базі Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників відбувся обласний семінар на тему «Створення інклюзивного освітнього простору в дошкільному навчальному закладі» для директорів дошкільних навчальних закладів, у яких можливе впровадження інклюзивного підходу до навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами. Захід відбувся під гаслом «Вже сьогодні ми творимо завтра».

Під час семінару висвітлювались питання основних гуманістичних принципів, що лежать в основі інклюзивної освіти, розкривались питання співпраці керівників дошкільних навчальних закладів і психолого-медико-педагогічної консультації з раннього виявлення дітей із порушеннями психофізичного розвитку та надання корекційно-розвиткової допомоги з підготовки дітей з особливими потребами до навчання в школі, розглянуто питання логопедичного, психологічного та дефектологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.

Завідувач кафедри психології Валентина Коновальчук розкрила актуальність проблеми формування позитивного ставлення здорових вихованців та їхніх батьків, педагогічного колективу до дітей із психофізичними порушеннями, звернула увагу присутніх на необхідність змін у підходах до освіти підростаючого покоління.

Завідувач Черкаської міської психолого-медико-педагогічної консультації Володимир Драгун розкрив шляхи впровадження інклюзивної освіти в навчальні заклади міста, вказав на необхідність раннього вивчення стану розвитку дитини та надання корекційної допомоги в дошкільному віці з метою покращення ситуації щодо навчання дітей у початковій школі.

Учасники семінару взяли участь у засіданні круглого столу, де обговорювали проблему особистісно-орієнтованого підходу до дитини з особливими потребами в умовах дошкільного навчального закладу.

Присутні висловили думку, що для того, щоб інклюзія активніше впроваджувалася в навчальні заклади, вже сьогодні необхідно змінювати погляди, переконання всіх учасників освітнього процесу: дітей, батьків, педагогів, обслуговуючого персоналу щодо навчання, соціалізації дітей з особливими освітніми потребами. 

За інформацією Департаменту освіти і науки Черкаської облдержадміністрації

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *