МОН: надсилайте пропозиції. Вчителі й викладачі вишів - не бійтеся - 1462902 10153513509395341 1208236898 nПерший заступник міністра освіти і науки Совсун Інна Романівна в соціальній мережі Facebook поширила таку інформацію:
“Мабуть, треба зробити якусь офіційну заяву. Я знаю, що всі очікують від нового керівництва Міністерства освіти і науки плану дій. Він буде оприлюднений найближчими днями.

Можу одразу сказати, що в першу чергу наші дії будуть спрямовані на забезпечення максимальної відкритості, прозорості і публічності прийняття рішень на всіх рівнях, починаючи з міністерства. Тільки так боротьба з корупцією може бути дійсно ефективною.

Не менш важливим є детальне розслідування діяльності попереднього керівництва МОН. Я не думаю, що ми зможемо виявити абсолютно все, що робилося, проте необхідно спробувати мінімізувати шкоду, наскільки це можливо. Також дуже важливо зрозуміти, хто були головними учасниками попередніх корупційних схем, щоб бути певними, що ці люди не працюватимуть далі в системі МОН. У цьому допомога громадськості буде дуже важливою.

Ми також будемо максимально широко консультуватись з освітянською громадськістю щодо подальших стратегічних кроків. Я дуже прошу Ваші КОНКРЕТНІ ідеї та пропозиції надсилати мені на пошту inna.sovsun@gmail.com. Найближчим часом буду налагоджувати інший канал комунікації, щоб не через мою особисту скриньку йшло.

Безперечно, зміни в освіті завжди тривалі й не одразу видно результат. Проте є певні кроки, які можуть суттєво полегшити життя освітян уже сьогодні, наприклад, через зменшення паперообігу в навчальних закладах. Ідеї у цьому напрямку вітаються в першу чергу!

Ще одне: зміни в освіті не відбудуться автоматично через зміну в керівництві МОН, справжні зміни стануть можливими лише тоді, коли кожен учитель, кожен викладач, кожен студент зрозуміють, що без їхньої активної участі ніякі зміни не будуть сталими. Наше завдання – гарантувати рівні права всіх учасників, можливість вільно висловлювати свою думку і відсутність покарання за критику керівництва, насамперед критику керівництва МОН, звісно ж)”

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу

11 коментар до “МОН: надсилайте пропозиції. Вчителі й викладачі вишів – не бійтеся”
  1. Шановна Інно Романівно. Прошу звернути увагу на те, що у деяких ВНЗ завідувачі кафедр, зокрема випускових, за своєю базовою освітою не відповідають спеціальності за якою здійснюється підготовка фахівців. Наприклад, кафедра випускає вчителя технології чи педагога професійного навчання, а завідувач має базову освіту географа або вчителя української мови

  2. працювати потрібно в євроінтеграційному руслі друга іноземна повинна залишитись якщо це не російська, українські атестати і дипломи повинні бути визнані європейцями, технічне оснащення шкіл на нулю, а школу табачник перетворив в паперову роботу благодійні фонди шкіл це пряма корупція все керівництво освіти екс- регіонали які нічого не хочуть міняти а викладачі вузів і надалі беруть хабарі зокреа в ТНПУ та ТНЕУ де той УБОЗ пора їх перетрясти серйозно.

  3. Олена
    Робота педагога перевантажена великою кількістю різних конкурсів. Учителі з учнями готують творчі роботи для різних відділів: туризму, податкової тощо. Дуже багато конкурсів для педагогів. Я вважаю, вчитель насамперед повинен забезпечити якісний навчально-виховний процес, а не витрачати час на створення непотрібних проектів.

  4. Як вчитель і як мама прошу відмінити вивчення другої іноземної мови, переглянути початок вивчення іноземної мови з другого класу. Коли дитина вчителю англійської мови, який пише на дошку букву А і каже, що назва букви -ий, каже, що вчителька, яка вчить українську мову називала цю букву а. Неможна рівняти рівень розвитку дітей великого міста і віддаленого села, де садочки не працюють, а батьки не займаються своїми дітьми, бо змушені багато працювати. Про який рівень знань може іти мова, коли дитина з другого класу вивчала німецьку мову, а коли в пятому почала вивчати другу іноземну англійську – переплутала все, починає читати англійською – закінчує німецькою. Але найбільше болить те, що вивчаючи так багато різних мов, не залишається часу на рідну.

  5. Дуже доре, що заступник міністра звертається до всіх. За мої роки працювання було багато міністрів , і всі вважали, що вони роблять все правильно. Але в міністерстві багато людей ,які працюють там роками і беруть участь у всіх перетвореннях в освіті. Це за їхнью згодою збільшили навчальний план учням 5-х класів до 31 години на тиждень. А підручники, які носять учні до школи, важать в один день до 7-8кг. Добре, що ми можемо висловити думки, а краще було б, як би до них ще прислухалися. Якщо Ви зупините непотрібний” паперовий вал” і участь учнів у всебічних платних конкурсах, можна вважати, що вирішена одна з багатьох проблем шкільної освіти. Бажаю успіху.

  6. Опасаюсь как бы новая власть в очередной раз не начала бы жизнь с “чистого листа”. Всё что было создано или начато предшественниками ни на что не годно, преступно, и работало только на отмывание денег. А потому с глаз долой и сердца вон. Мы “новый мир построим”, поменяем людей “кто был ничем тот станет всем”, организуем новые, бескорыстные проекты и весело заживём.

  7. Варто вітати подібні дії МОН Украіни. Одними з першечергових кроків, на мою думку, варто зробити наступні.
    Значно зменшити бумагообіг, непотрібе і звітування та інформування.
    Суттєве розширення автономії ЗНЗ, в т. ч. фінансову.
    Надання реальних повноважень громадсько-державним органам управління освітніми процесами.
    Повернути ЗНО повноваження, які були на початку його запровадження .
    Переглянути правила вступу до педвузів, з метою відбору дісно майбутніх вчителів. Реально забезпечити захіст соціального стану педагогів, насамперед молодих спеціалістів
    Безумовно, це тільки деякі пропозиції, а взагалі це потребує широкого обговорення..
    .

  8. Многие школы превратились в место торговли оценками… Многие учителя превратились в торгашей ! Необходимо строжайше запретить вымогательство классными руководителями выпускных классов и директорами “подарков” от учеников в размерах 5 – 10 тыс. грн. А то требуют покупать им лично мебельные гарнитуры, телевизоры , шубы и т.д. Букет цветов , бескорыстная благодарность родителей … и все ! Коррупция в школах уже пожрала учебный процесс. Сократить бюрократический аппарат на местах, который, зверея от безделья, плодит надуманные отчеты, формы, которые не имеют прямого отношения к учебному процессу, создает коррупционные схемы присвоения бюджетных средств и принуждают учителей к “заносу” денег начальству ! Аппарат сгнил ! Превратился в надзирателя с нагайкой над учителями ! Срочно нужна выборность глав районо, гороно , облоно из числа учителей , имеющих не дутый авторитет ! И никакого вмешательства местных властей в этот процесс ! Запретить использовать учителей и учеников в каких-либо политических акциях , кампаниях исполнительной власти ! Школа вне политики !

  9. Как раз кафедры военной подготовки и не надо удалять. Все зависит от препода и постановки занятий. При всей нелюбви к военке( секретка, казарма) все-таки хоть какой-то порядок в головах она должна наводить! ТОЛЬКО БЕЗ ВЗЯТОК! Проходил кафедру в КИСИ 1991-1993г.. Благодарен преподавателям!

  10. і це вірно! Табачник-ворог наніс непоправної шкоди українській освіті. Негайно вийдіть з пропозицією ліквідувати кафедри військової підготовки при цивільних вишах. Там тільки вимагають кошти і нічому не вчать. Студенти туди йдуть заради, щоб сховатись від призову до лав ЗСУ. Ці кафедри суттєво перешкоджають навчальному процесу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *