0 476
Перезавантаження педагогічної системи починається з допомоги вчителю 22 Червня, 2012 Педагогічна Преса

“Якщо ректор – педагог, то має бути помічником учителя!” – з цього 21 червня 2012 року почав семінар-нараду з ректорами (директорами) обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти заступник міністра освіти і науки, молоді та спорту Борис Жебровський.

Такі наради в міністерстві бувають не часто, тому коло питань, які обговорювалися, було надзвичайно широким. Майже п’ять годин виявилося замало для того, щоб обговорити основні проблеми діяльності інститутів післядипломної педагогічної освіти: від статусу навчальних закладів системи післядипломної освіти і фінансових проблем до проведення свята 1 вересня.

З-поміж інших важливих питань обговорювалося: критерії якості освіти, реалізація нового Державного стандарту початкової школи, пошук інноваційних методик і нових методів викладання шкільних предметів, розвантаження і осучаснення нових навчальних програм для 5-9 класів, розвиток дистанційного та індивідуального навчання і багато іншого.

«Біда наша в тому, що маємо занадто багато контролерів і мало помічників. Методисти всіх рівнів педагогічної освіти повинні щоденно роз’яснювати і допомагати вчителю, а не грізною тінню нависати над школою. Саме це і має стати перезавантаженням існуючої педагогічної системи», – завершив нараду Борис Жебровський.

 

За матеріалами прес-служби МОнмолодьспорту

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *