На думку американського військового психолога Давида Гроссмана, що він її висловив у книзі «Про вбивство», механізм дії комп’ютерних ігор дуже схожий на бойову підготовку, під час якої солдати навчаються долати вроджене табу на вбивство людини. Так, популярні комп’ютерні ігри для дітей, які старші шести років, виховують схильність до насильства: тут потрібно бити, стріляти і вбивати за винагороду. У свідомості «комп’ютерного покоління» віртуальна реальність інколи зовсім не відрізняється від дійсності (не йдеться про комп’ютерні ігри, що розвивають пам’ять, увагу,  грамотність,  ігри для малят, для дівчаток і просто добрі забавки). За оцінками фахівців, близько 70 відсотків дітей у США проводять увесь свій вільний час за комп’ютерними іграми.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу