Днями на базі ННІ педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Формування професійної компетентності майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти».

«Сьогодні у нас велике свято, в якому беруть участь представники не тільки провідних установ Житомирської області, керівництва Житомирської області, а й науковці в галузі дослідження проблем дошкільної і початкової освіти всієї України. Сподіваюся, ця конференція буде максимально корисною для всіх, і ви приємно проведете в цьому інтелектуально-науково-методичному середовищі час», – розпочав конференцію директор ННІ педагогіки ЖДУ імені Івана Франка Володимир Литньов.

Потім свої музичні вітання учасникам конференції презентував колектив ДНЗ № 73 м. Житомира. Діти справили справжній фурор, і аудиторія щосили аплодувала їм.

«Перед такими маленькими україночками, мені, дорослій українці, тяжко говорити. Адже вони не обманюють, діти абсолютно щирі в своїх емоціях. І той позитив, який вони внесли на початку цієї конференції, дуже допоможе тим, хто буде сьогодні доповідати. Я хочу висловити величезну подяку керівництву інституту педагогіки, нашому міському та обласному управлінню освіти, яке дуже плідно працює з нашим університетом. Я хочу побажати нашим студентам не тільки хороших наукових публікацій, а й достойного першого місця роботи на нашій педагогічній ниві», – сказала проректор із наукової роботи і міжнародних зв’язків ЖДУ імені Івана Франка Наталія Сейко.

Про перехід від інтенсивного до екстенсивного розвитку дошкільної галузі Житомирщини проінформувала учасників конференції головний спеціаліст відділу загальної, середньої, дошкільної та позашкільної освіти Управління освіти і науки Житомирської облдержадміністрації Алла Салацька.

Після закриття офіційної частини освітяни розійшлися по аудиторіях на секційні засідання. Там вони обговорили низку актуальних питань. Серед них – професійна компетентність майбутнього педагога як сукупність ключових, базових і спеціальних компетентностей; дієво-практичний компонент професійної компетентності вихователя дошкільного закладу; компетентнісна модель сучасного педагога дошкільної та початкової освіти; особистісна, рефлексивна, творча компетенції дітей дошкільного віку; логіко-математична діяльність у початковій і дошкільній освіті; формування мовленнєвої, мовної, соціокультурної компетенцій у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку; впровадження здоров’язбережувальних технологій у дошкільній і початковій освіті; формування музичної, художньо-естетичної компетенції у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку; формування природознавчої компетентності у змісті дошкільної та початкової освіти; особливості впровадження компетентнісного підходу в початковій освіті; адміністративно-методична робота в дошкільному навчальному закладі; педагогічна майстерня інноваційного досвіду педагога дошкільної освіти Житомирщини: психологічний аспект, художньо-естетичний, мовленнєвий і фізичний розвиток; пізнавальний розвиток дитини в сучасних умовах дошкільного навчального закладу; корекційна і гурткова робота в ДНЗ.

На завершення кожен учасник отримав сертифікат про участь у роботі пленарного та секційного засідань Всеукраїнської науково-практичної конференції «Формування професійної компетентності майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти» та збірник науково-методичних праць.

Загалом, у Всеукраїнській конференції, що відбулася в ЖДУ імені Івана Франка, взяли участь 277 осіб. Серед них 38 учителів початкових класів – членів Асоціації випускників Житомирського державного університету імені Івана Франка, 118 педагогів дошкільної освіти, 74 молодих учених (викладачів, аспірантів) і 58 студентів.

 Прес-центру ЖДУ імені Івана Франка 

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу