Розроблено алгоритм, за яким комп’ютери навчають одне одного. Дослідники з Університету штату Вашингтон, США, створили комп’ютери, які можуть навчати інші машини. Для реалізації своєї ідеї вчені поставили на меті з допомогою одного комп’ютера навчити іншу систему грі в класичну аркаду Pac-Man. Для навчання використовується спеціальний алгоритм. Розроблений метод дає змогу комп’ютеру-“вчителю” давати поради “студенту” практично так само, як це відбувається між живими учнем і учителем. Ключовою особливістю алгоритму є швидкість і частота надання підказок. Дослідники враховували той факт, що якщо ” учитель” даватиме підказки надто часто, то “учень” нічого не навчиться сам, а якщо підказувати надто рідко, то процес навчання може дуже затягнутися. Під час експериментів комп’ютер-“учень ” став більш “підкутим” у грі, і навіть почав виробляти власні тактики дій, яких йому не показував комп’ютер-“вчитель”. Так, вчені добилися від системи самонавчання. Розробники вважають, що сфери застосування можливостей навчання машин іншими машинами безмежні. Наприклад, за допомогою машинного навчання застарілі моделі заводських роботів навчатимуть нових виробничих процесів без необхідності заміни обладнання.

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу