Астрономи повідомляють, що відкрили планету, яка з усіх досі відомих найбільше схожа на Землю. Кам’яниста планета Kepler 186f має розмір, схожий на Землю, і розташована на такій відстані від своєї зірки, що припускає існування води в рідкому стані. Це критично важливо для життя, кажуть науковці. Дослідження астрономів опублікував журнал Science. Небесне тіло розташоване в нашій галактиці і є частиною системи з п’яти планет, що обертаються довкола холодного карлика – одного з типів зірок. Планету виявили за допомогою телескопа “Кеплер”, який після свого запуску в 2009 році знайшов уже близько 1000 землеподібних світів. “Це найменша планета з тих, які нам поки що вдалося знайти у придатній для життя зоні”, – сказав професор Стівен Кейн, астрофізик із Державного університету Сан-Франциско. Kepler 186f розташована за приблизно 500 світлових років від Землі. За підрахунками дослідників, її радіус лише на 10% перевищує земний. Розмір планети дає дослідникам підстави вважати, що вона має тверду поверхню. Професор Кейн сказав: “Попри те, що вона обертається довкола зірки, яка зовсім не схожа на Сонце, сама планета – і розміром, і кількістю енергії, яку вона отримує від своєї зірки – найбільше схожа на Землю серед тих, які ми відкрили”. Холодні карлики – одні з найтиповіших зірок у нашій галактиці. “І якщо всі з цих дуже типових маленьких зірок мають багато планет земних розмірів у придатній для життя зоні, то це дуже хороші новини”, – додав вчений. Однак поки що астрономам не вдалося знайти небесне тіло, яке одночасно мало б розмір Землі та оберталося б довкола схожої на Сонце зірки на приблизно такій самій відстані. За матеріалами www.bbc.co.uk