Сьогодні з участю Прем’єр-міністра України Миколи Азарова, міністра освіти і науки, молоді та спорту Дмитра Табачника, голови Житомирської обласної державної адміністрації Сергія Рижука, голови Наглядової Ради ПрАТ «Бориспільський автозавод» Володимира Бутка та в.о. начальника управління освіти і науки  Сумської ОДА Інеси Пісоцької відбулася урочиста церемонія передачі 74 шкільних автобусів представникам Житомирської та Сумської областей. Захід відбувся на території ПрАТ «Бориспільский автозавод», де гостей біля новеньких автобусів зустрічали вчителі, діти та батьки. Технічні характеристики нових шкільних автобусів присутні могли перевірити на місці. Так, Микола Азаров і Дмитро Табачник переконалися у безпечності та комфортабельності транспорту для дітей, оглянувши його, поспілкувавшись із водіями і працівниками заводу та проїхавшись одним із автобусів. «Сьогодні знаменна подія. Це вперше за всі роки реалізації програми таку велику кількість автобусів отримують дві наші області – Житомирська та Сумська», – зазначив Микола Азаров.  За його словами, уряд створює всі необхідні умови для того, аби діти, які проживають далеко від шкіл могли діставатися до них безперешкодно.  «Кожна наша дитина повинна мати право і можливість навчатися у нормальній школі, де є комп’ютерні класи, де є грамотні вчителі, де є всі необхідні умови для здобуття  хорошої сучасної європейської освіти», – заявив глава уряду. Саме тому питання безплатного, регулярного та безпечного перевезення до навчальних закладів суб’єктів освітніх послуг – школярів і педагогічних працівників з віддалених населених пунктів – перебуває на постійному контролі уряду. Для цього постановами Кабінету Міністрів України затверджено Державну цільову соціальну програму «Шкільний автобус» та Державну цільову програму розвитку українського села на період до 2015 року. За 9 років дії програми «Шкільний автобус» за бюджетні кошти закуплено 1 361 автобус. «Сама програма почала працювати за ініціативи нашого Президента ще у 2003 році. Але так сталося, що вона діяла не рівномірно», – зазначив Микола Азаров, наголосивши, що у поточному році в рамках програми «Шкільний автобус» навчальні заклади отримали більше автобусів, ніж за всі 9 років функціонування програми. «А у найближчі 2 роки ми взагалі закриємо цю проблему шкільного автобуса», – запевнив  Прем’єр-міністр, додавши, що у 2013 році уряд твердо налаштований закупити решту 1,4 тисячі автобусів, і тоді програму буде повністю виконано. Забезпечення своєчасним та безпечним перевезенням дітей із віддалених регіонів до навчальних закладів є лише одним із стратегічних завдань з реалізації права кожної дитини на доступну освіту. Уряд також поставив за мету поліпшення сільських доріг та побудову сучасної соціальної інфраструктури – тобто усунення всіх факторів, що спричиняють дискримінацію громадян за місцем проживання. Як наголосив Микола Азаров, державна політика у сфері освіти спрямована на забезпечення права всіх громадян на освіту, вдосконалення функціонування та інноваційного розвитку сфери освіти на рівні всіх її складових, підвищення якості, конкурентоспроможності освіти.  Глава уряду переконаний, що одним із важливих кроків на шляху підтримки нашої талановитої молоді є також реалізація завдань програми «Шкільний автобус». «Думаю, ще один рік функціонування програми «Шкільний автобус» – і цю соціальну проблему просто буде розв’язано», – підсумував міністр освіти і науки, молоді та спорту Дмитро Табачник. «Програму «Шкільний автобус» було започатковано з ініціативи тодішнього Прем’єр-міністра України Віктора  Януковича у 2003 році. І потужно, активно її підтримав уряд у 2003 – 2004 роках. Було закладено кошти й на 2005 рік. Потім, на жаль, наступний уряд змінив пріоритети і чомусь закинув шкільну освіту, особливо сільську. Кілька років ця програма занепадала і не фінансувалася з державного бюджету. Особливо гіркими для сільських освітян були 2008 – 2009 роки, коли за кошти державного бюджету не було придбано жодного шкільного автобуса. За дорученням Президента України Віктора Федоровича Януковича у 2010 році програму «Шкільний автобус» було відновлено», – розповів журналістам Дмитро Табачник. Із особливою вдячністю міністр освіти і науки, молоді та спорту звернувся до виробників шкільних автобусів щодо істотного зниження закупівельної ціни, яка спочатку становила в середньому 402 – 403 тис. грн за одиницю транспорту. «Мені надзвичайно приємно, що машинобудівники, підприємці пішли школярам і державі назустріч. І ми отримали кожен автобус майже на 50 тис. грн дешевше за ринкову ціну. І, безумовно, велике спасибі виробникам за високу якість продукції та проведену роботу», – сказав Дмитро Табачник. Голова Житомирської ОДА Сергій Рижук зазначив, що «сьогодні вперше школи Житомирщини отримують таку велику кількість автобусів, більшість районів – по два, шість  – по одному». Микола Азаров і Дмитро Табачник вручили ключі від автобусів представникам Житомирської та Сумської областей.   За матеріалами прес-служби МОНмолодьспорту

Від Педагогічна Преса

Керівник порталу